Lecţii de antreprenoriat pentru studenţi
Competiţia Avon Hackathon Marathon, la care au participat 20 de studenţi, a generat idei pentru prototipuri inovatoare.
ELEMENTUL DE NOUTATE:
Un eveniment important sub umbrela inovaţiei în cadrul companiei a fost primul Avon Hackathon Marathon, implementat în noiembrie 2015, ce a avut ca scop identificarea unui proiect aventurier şi out of the box, prin care compania şi-a propus să atragă generaţia Y în rândul reprezentanţilor sau consumatorilor Avon.
EFECTELE INOVAŢIEI:
Prezentările din cadrul proiectului Avon Hackathon Marathon au avut loc în faţa juriului format din echipa de top management, iar la sfârşitul zilei s-a decis proiectul câştigător: The Avon Challenge, o experienţă bazată pe gamification într-o perioadă online care va ghida utilizatorul să cunoască universul Avon într-un mod distractiv şi interactiv. „Propunerea acestui proiect este de a provoca tinerele Millennials să intre într-un joc pentru femei puternice (...). Prin explorarea şi experimentarea cu universul Avon, ele vor îşi descoperi profilul – de reprezentanţi, e-reprezentanţi sau antreprenori”, spune Maria Vermeşean, director de vânzări în cadrul Avon România. „Efectul acestui proiect inovator este de a insufla tinerelor abilităţi noi de antreprenoriat, cu scopul de a-şi crea propria lor afacere”, adaugă aceasta.
DESCRIERE:
Primul eveniment de acest gen organizat de Avon a reunit participanţi din cadrul companiei şi studenţi recrutaţi special pentru acest proiect. „Descoperirea de talente în rândul studenţilor a fost un beneficiu în plus, iar după derularea acestui proiect am angajat una dintre studente în cadrul companiei”, declară directoarea de vânzări de la Avon.
Pe teme de creştere a vânzărilor în rândul generaţiei Millennials, au fost invitaţi 20 de studenţi şi 20 de angajaţi ai Avon ca timp de opt ore să dezvolte prototipuri inovatoare de idei, numite Hacks. Competiţia între şapte echipe compuse din studenţi şi angajaţi a furnizat şapte oportunităţi pentru inovare: Beauty Boxes (Keep it sample!), Academii Antreprenoriale, Experience Omnichannel pentru Reprezentanţi, Beauty Showrooms, aplicaţii inovatoare de make-up etc. „A fost o zi intensă, cu ore dedicate inspiraţiei şi cu un tur de brainstorming sub presiunea timpului, etapele fiind: definirea problemei, proiectarea rezultatului aşteptat, provocări în implementarea schimbării, mini- hacks şi soluţii propuse”, declară Maria Vermeşean.
Puteţi citi aici despre Avon Learning Campus, platformă pentru împărtăşirea de idei
Despre alte proiecte inovatoare puteţi citi aici
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro