Leroy Merlin deschide primul magazin din Doborgea, al nouălea din România
Leroy Merlin, unul dintre cei mai importanţi retaileri de bricolaj la nivel mondial, va deschide pe 12 februarie, la ora 08.00, în oraşul Constanţa cel de-al nouălea magazin din reţeaua proprie, cu o gamă de 30.000 de produse.
Magazinul ce se întinde pe o suprafaţă de 11.800 mp este situat pe Bulevardul Aurel Vlaicu, nr. 207 şi include serviciul drive in, dispus pe o suprafaţă de 2.500 mp.
Leroy Merlin oferă clienţilor din Dobrogea cu servicii de livrare şi descărcare la uşa clientului, retur, rambursare de 2x diferenţa, serviciul post vânzare, finanţare, debitare lemn, banc de probe, mixare vopsea, închiriere unelte.
Cei 100 de angajaţi ai magazinului oferă consiliere specializată pentru achiziţionarea produselor de la raft, soluţii personalizate pentru amenajarea, reamenajarea sau construirea locuinţei şi a grădinii, propun soluţii adaptate nevoilor şi bugetului fiecărui client.
Magazinul Leroy Merlin Constanţa va fi deschis de luni până sâmbătă între orele 08:00 – 21:00 şi duminica între orele 09:00 – 19:00.
„Începem anul 2016 cu o lansare de magazin importantă. Zona Dobrogei este unul dintre punctele regionale de interes pentru noi, Constanţa situându-se printre cele mai mari şi cele mai vibrante oraşe din ţară, mai ales în sezonul estival. Locuitorii din această zonă a ţării sunt activi, întreprinzători şi deschişi la proiecte noi”, declară Frédéric Lamy, directorul general Leroy Merlin România.
În prezent, în România, funcţionează opt magazine Leroy Merlin (două în Bucureşti: complexul comercial Sun Plaza şi parcul comercial Colosseum, un magazin pe Şoseaua Alexandria, Bragadiru, Ilfov , un magazin în Craiova – Electroputere Mall, un magazin lângă Ploieşti, pe DN1 km 6, comuna Blejoi, un magazin în Braşov, unul în Cluj-Napoca, unul în Sibiu).
Francezii au preluat în 2014 cele 15 spaţii cu vânzări anuale de 120-130 de milioane de euro, operate în România de austrieci de la BauMax. Acest pas a fost unul de anvergură pentru francezi, care deschiseseră în 2011, în Chitila, lângă Bucureşti, primul magazin pe plan local şi singurul, vreme de trei ani, până la sfârşitul anului trecut, când au inaugurat al doilea spaţiu construit. „Nu am avut o expansiune foarte rapidă după intrarea pe piaţă, pentru că era necesar să cunoaştem specificul“, argumentează Lamy, care povesteşte că strategia companiei pe fiecare piaţă este să-şi cunoască amănunţit clienţii. În Franţa, de pildă, angajaţii Leroy Merlin vizitează clienţii, pentru a vedea cum arată locuinţa la interior şi exterior, în ce stare e grădina, ce le place, care sunt obiceiurile de consum. „Nu vorbim de big data, ci de informaţii foarte personalizate.“
Fondat în 1923, Leroy Merlin are peste 370 de magazine în 12 ţări şi este liderul actual al pieţei de bricolaj din Franţa şi al treilea retailer la nivel mondial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro