Magazinele Bebe Tei, controlate de Roxana Maftei, au ajuns la 354 milioane de lei, plus 35%. Brandul a fost creat în 2014, desprins din farmacia Tei
Supermarketul cu produse pentru bebeluşi Bebe Tei, pus pe piaţă în 2014 după ce compania s-a desprins din brandul Farmaciei Tei, a ajuns la afaceri de 354 mil. lei în 2019, cu patru magazine în Bucureşti şi Constanţa.
Supermarketul cu produse pentru bebeluşi Bebe Tei, pus pe piaţă în 2014 după ce compania s-a desprins din brandul Farmaciei Tei, a ajuns la afaceri de 354 mil. lei în 2019, cu patru magazine în Bucureşti şi Constanţa.
Un singur magazin Bebe Tei generează astfel afaceri de 90 mil. lei, potrivit calculelor ZF, fiind un business care a explodat ca vânzări în ultimii ani. Strategia pe care a mizat fondatoarea magazinului pentru bebeluşi a fost de a miza pe segmentul de preţuri mici, care au atras cumpărătorii, viitorii părinţi sau cei care au deja copii.
Bebe Tei vinde produse pentru copii, lapte praf, pamperşi, dar şi dermatocosmetice şi produse precum cărucioare şi paturi pentru copii. Compania Bebetei Investments Group SRL a raportat un profit dublu anul trecut faţă de 2018, până la 12,2 mil. lei şi angajează 354 de persoane. Acţionarii Bebe Tei sunt Roxana Maftei, cu 70% din pachet, şi Irina Ciubotaru, cu 30% din acţiuni.
Mai multe lanţuri locale de farmacii au dezvoltat şi zona de magazine cu produse destinate exclusiv copiilor, mizând astfel pe o nişă cu potenţial de creştere. Câteva exemple sunt Bebe Ardealul, brandul desprins din Farmacia Ardealul din Piatra Neamţ, sau BebeMyo, brandul de sub farmaciile Myosotis din Galaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro