Magazinele IKEA din Bucureşti au manageri noi: Mihai Boian şi Silvana Baciu conduc două magazine cu peste 2 milioane de vizitatori pe an fiecare

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 06 noiembrie 2024 15 afişări

Magazinele IKEA din Bucureşti au manageri noi: Mihai Boian şi Silvana Baciu conduc două magazine cu peste 2 milioane de vizitatori pe an fiecare

​IKEA România a numit doi market manageri pentru magazinele Băneasa şi Pallady Bucureşti, responsabili în acelaşi timp şi de supervizarea altor puncte de contact cu clienţii din ţară, aşa cum sunt punctele de ridicare comenzi şi studioul de planificare şi comandă. Astfel, cu o experienţă de peste 15 ani la IKEA, Mihai Boian va conduce din funcţia de market manager magazinul IKEA Băneasa. El a a deţinut diverse funcţii în departamentele Logistică, Vânzări şi Business Navigation. În noul, rol el se va concentra pe continuarea dezvoltării magazinului IKEA Băneasa, poziţionându-l drept principal motor de creştere în România.

„Mă bucur că am această ocazie extraordinară de a contribui la îmbunătăţirea experienţei pe care clienţii o au în magazinul IKEA Băneasa. Printre noile mele responsabilităţi se numără şi aceea de a susţine şi inspira echipa în misiunea noastră de a pune în practică viziunea companiei de a crea o viaţă mai bună acasă pentru cât mai mulţi oameni”, a precizat Mihai Boian.

Magazinul IKEA Băneasa a fost deschis în 2017, iar în prezent are  460 de angajaţi şi colaboratori. Magazinul a avut aproape 3 milioane de vizitatori în anul fiscal 2024 şi a vândut 10,6 milioane de produse, în creştere cu 5% faţă de 2023.

La rândul ei, Silvana Baciu a fost numită market manager IKEA Pallady. Ea are o experienţă de peste 25 de ani în vânzările retail şi studii în producţia textilă. S-a alăturat IKEA în 2018 în calitate de Sales Manager pentru IKEA Pallady. Începând cu primul semestru al acestui an, Silvana Baciu a fost numită oficial Market Manager pentru IKEA Pallady, cel mai mare magazin al companiei din Europa de Sud-Est. „Mă voi concentra în special pe inovaţie şi pe îmbunătăţirea proceselor la nivelul organizaţiei - cred că aceştia sunt doi factori importanţi pentru progres, care ne ajută să devenim mai buni faţă de oameni şi faţă de planetă, pe lângă investiţia permanentă în dezvoltarea echipei”, a afirmat Silvana cu privire la noul său rol.

Deschiderea magazinului IKEA Pallady în 2019 reprezintă un pas important în strategia de extindere a companiei în regiune. Cu o suprafaţă de 37.000 de metri pătraţi, acesta este cel mai mare magazin IKEA din Europa de Sud-Est şi are în prezent 585 de angajaţi şi colaboratori. În anul fiscal 2024, IKEA Pallady a înregistrat 2,2 milioane de vizitatori şi a vândut 7,6 milioane de produse.

În anul anul fiscal 2024 (1 septembrie 2023 - 31 august 2024), compania a înregistrat o creştere de 12% a vânzărilor totale din România, cu peste 26,5 milioane de produse vândute, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
magazine,
ikea,
manageri,
vizitatori,
magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.