Mai mult alcool şi mâncare în cinematografele americane
Din ce în ce mai puţine persoane aleg să vadă filmele la cinema, iar audienţele scad în toată lumea. Acesta este motivul pentru care lanţul american de cinematografe AMC Entertainment a fost vândut anul trecut celui mai bogat chinez, mogulul Wang Jianlin, iar anul acesta, a fost listat la bursă, potrivit quartz.com Lanţul american operează 340 de săli de cinema, majoritatea aflate în Statele Unite ale Americii. Anul trecut, acesta a avut un profit de 41,4 milioane de dolari şi o cifră de afaceri de 2,69 miliarde dolari
Media cheltuielii pentru un client al cinematografelor at AMC a fost de 9,04 dolari pentru un bilet ş de 3,92 de dolari pentru mancare şi băutură, mai mari decât ale celorlalţi competitori din SUA. Preţurile pentru bilete au crescut cu 3.5% anul trecut, dar tendinţa a fost de scădere, prin urmare strategia celor care conduc afacerea a fost ca oamenii să mănânce şi să bea mai mult cât timp sunt la film. Biletele aduc 67% din venituri, iar mâncarea şi băutura, 29%.
Pentru a-şi creşte profitul, AMC a extins categoria de băuturi şi alimente, 44 dintre cinematografele companiei servesc acum alcool la baruri numite MacGuffins. Mai mult decât atât, la 11 dintre sălile de cinema, se pot comanda feluri complete de mâncare pe care oamenii le pot savura în timpul filmului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro