Mai multe unităţi easybox pentru bucureşteni. Un jucător din piaţa de curierat anunţă că a deschis lockerul cu numărul 1.000

Autor: Andra Stroe Postat la 31 martie 2021 204 afişări

Mai multe unităţi easybox pentru bucureşteni. Un jucător din piaţa de curierat anunţă că a deschis lockerul cu numărul 1.000

Sameday, unul dintre principalii jucători din piaţa locală de curierat, anunţă extinderea serviciului easybox, prin inaugurarea lockerului cu numărul 1.000, amplasat în Bucureşti. Compania îşi propune să dubleze reţeaua deja existentă, până în primul trimestru al anului 2022.

Operator al celei mai mari structuri de automate de livrare din România, Sameday a lansat primul locker în Bucureşti, în septembrie 2018, iar, de atunci, compania a extins constant acest serviciu, acoperind toate judeţele ţării şi asigurându-şi prezenţa atât în marile municipii ale României - cum sunt Bucureşti, Cluj, Constanţa, Iaşi, Timişoara - cât şi în localităţi mai mici. Astfel, în prezent, există în jur de 250 de lockere în Capitală, peste 60 în judeţul Ilfov şi aproape 700 în ţară. Exceptând regiunea Bucureşti-Ilfov, judeţele din ţară cu cel mai mare număr de easybox-uri sunt Cluj (85 lockere), Timiş (71), Iaşi şi Constanţa (58), Braşov (48).

Pentru amplasarea lockerelor easybox, Sameday a încheiat parteneriate cu centre comerciale, benzinării, centre rezidenţiale, dar şi cu persoane fizice, asociaţii de proprietari sau autorităţi publice locale. În linie cu strategia de extindere a serviciului, compania îşi doreşte să identifice în continuare parteneri care dispun de spaţii amplasate în zone urbane, cu tranzit ridicat şi accesibile 24/7

În cei aproximativ doi ani şi jumătate de la lansarea serviciului, Sameday a livrat peste 8 milioane de comenzi în easybox. Gradul de utilizare al lockerelor a crescut treptat, pe măsură ce serviciul s-a extins şi a devenit disponibil mai multor consumatori, dar şi ca urmare a testării sale de către un număr în creştere de comercianţi. În Bucureşti, de exemplu, peste 40% dintre cei care primesc opţiunea de livrare la easybox, optează pentru aceasta. Astfel, în 2021, Sameday a livrat, până în luna martie, peste 2.1 milioane de comenzi în lockere, înregistrând o creştere de 4 ori a volumelor, raportată la aceeaşi perioadă a anului trecut.

Printre beneficiile de care consumatorii se bucură, atunci când aleg acest serviciu, se numără: simplitatea în utilizare, flexibilitatea şi rapiditatea în livrare, disponibilitatea 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, plata cashless. În plus, serviciul este prietenos cu mediul pentru că seifurile electronice nu produc hârtii, iar alimentarea lor generează un grad mai scăzut de emisii de CO2 din partea operatorului de curierat. Practic, utilizatorii finali ai serviciului îşi pot ridica pachetele oricând, la orice oră, din lockerul ales, achitând în avans, online, sau la faţa locului, cu cardul sau cu sisteme NFC.

Experienţa de livrare îmbunătăţită a destinatarilor pe care o oferă easybox are un impact direct asupra magazinelor online care utilizează serviciul. Comercianţii beneficiază şi ei de o serie de avantaje, atunci când aleg serviciul de livrare în easybox, întrucât acesta contribuie la optimizarea gradului de retenţie a clienţilor lor şi a costurilor de transport, la reducerea amprentei de carbon şi la livrarea mai rapidă a comenzilor. Prin easybox, se evită, deci, vizitele multiple la client, pentru predarea coletelor sau ridicarea retururilor.

“Lansarea lockerului 1.000 reprezintă un punct important în strategia Sameday. Ne permite să fim mai aproape de un număr în creştere de consumatori şi să ne deservim şi mai bine clienţii care, mai mult ca niciodată, sunt în căutarea de eficienţă, predictibilitate, convenienţă şi flexibilitate. Ceea ce am reuşit să construim până acum prin reţeaua naţională de lockere easybox este rezultatul unei investiţii continue în tehnologie şi al unui efort constant de perfecţionare şi de integrare a feedback-ului primit de la partenerii noştri, dar şi de la utilizatorii finali. Ei sunt cei care dau măsura serviciilor şi mă bucur să observ că interacţiunea cu easybox aduce un grad înalt de satisfacţie în rândul destinatarilor. Astfel serviciul devine un criteriu de selecţie al comercianţilor de la care aceştia plasează comenzi. Acest lucru a făcut, alături de celelalte beneficii, ca tot mai mulţe magazine online să vadă în livrarea la locker o oportunitate şi să ne fie alături în ceea ce noi numim <<reinventarea experienţei de livrare în last mile>>.

Easybox este un serviciu în care cred cu tărie şi pe care îmi doresc să îl dezvoltăm tot mai mult, pentru a oferi o experienţă cât mai bună consumatorului final şi a susţine creşterea adopţiei e-tailului în România”, declară Lucian Baltaru, CEO Sameday.

În prezent, printre retailerii care utilizează serviciului easybox se numără companii precum eMAG, Decathlon, Flanco, FashionDays, Elefant, Libris şi Cărtureşti, alături de numeroase alte magazine online care oferă clienţilor lor opţiunea livrării în locker.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
serviciu,
extindere,
anunt

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.