Marca de telefoane care dispare de pe piaţă. A fost foarte populară în România
Compania LG Electronics din Coreea de Sud va renunţa la divizia de telefonie mobilă, care înregistrază pierderi, după ce nu a găsit un cumpărător. Acesta urmează să fie prima marcă majoră de smartphone-uri care se retrage complet de pe piaţă, relatează Reuters.
Decizia va lăsa cota de 10% deţinută pe piaţa din America de Nord, unde este marca nr. 3, să fie înghiţită de Samsung Electronics şi Apple Inc.
Divizia de smartphone-uri LG a înregistrat pierderi timp de aproape şase ani, totalizând aproximativ 4,5 miliarde de dolari. Abandonarea sectorului extrem de competitiv ar permite LG să se concentreze pe domenii de creştere, cum ar fi componente pentru vehicule electrice, dispozitive conectate şi casele inteligente, se arată într-un comunicat.
În perioade mai bune, LG a lansat pe piaţă o serie de inovaţii în domeniul telefoanelor mobile, inclusiv camere cu unghi ultra-larg, iar în 2013 a fost al treilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, după Samsung şi Apple.
Mai târziu, modelele sale emblematice au suferit atât de probleme software, cât şi hardware, care, combinate cu actualizările mai lente ale software-ului au făcut ca marca să piardă teren. Analiştii au criticat, de asemenea, compania pentru lipsa de expertiză în marketing în comparaţie cu rivalii chinezi.
Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro