METRO tatonează piaţa cu nou concept în retailul de proximitate, LaDoiPaşi Extra, care vizează comunităţile urbane şi peri-urbane

Autor: Cristina Bellu Postat la 11 septembrie 2024 24 afişări

METRO România, cel mai mare wholesaler la nivel local, accelerează investiţiile pe segmentul retailului de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPaşi Extra, care vizează comunităţile urbane şi peri-urbane.

Noul format completează portofoliul companiei pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPaşi, şi care depăşeşte 2.400 de magazine în prezent.

„Este un format pe care încă îl testăm pentru a-i optimiza parametrii, dată fiind audienţa diferită, exclusiv din mediul urban, însă am parcurs deja etape importante şi avem convingerea că se conturează un proiect valoros pentru publicul-ţintă”, spune Cristian Stoenică, Director de Franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România, compania care operează LaDoiPaşi Extra.

Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPaşi Extra au suprafeţe cuprinse între 60 – 200 mp şi propun o varietate extinsă de produse alimentare şi non-alimentare, cu focus pe soluţii tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.

În Bucureşti, reţeaua LaDoiPaşi Extra a atins 30 de unităţi.

„Abordarea strategică este şi de a crea, prin LaDoiPaşi Extra, un liant între clienţii noştri din HoReCa şi segmentul de convenienţă, prin integrarea unor soluţii personalizate food-to-go şi ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali”, adaugă Cristian Stoenică.

Metro Convenience România, compania prin care este operat noul brand de magazine, figurează la Re­gistrul Comerţului ca fiind înfiinţată în 2022, iar pentru 2023 a raportat o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei, pierderi de 20,2 milioane de lei şi un număr mediu de 133 de angajaţi, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Metro România a raportat în 2023 afaceri de peste 10 mld. lei, plus 13% versus anul anterior. METRO e activ pe segmentul cash & carry, unde de­ţine o reţea de 30 de ma­gazine pro­prii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
METRO Romania,
bucuresti,
comunitati,
concept,
retea,
piata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.