Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall, cel mai nou centru comercial deschis în Bucureşti: „Dezvoltăm practic un întreg cartier, nu doar un proiect imobiliar”
„Avem un teren, o proprietate de 2 ha, în imediata proximitate, în apropiere de centrul comercial, unde am proiectat două clădiri cu un număr total de 500 de apartamente şi 4.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale la parter”, descrie Mihai Dinu, General Manager al Colosseum Mall, planurile de dezvoltare ale companiei în cadrul evenimentului de lansare al centrului comercial.
Acesta s-a deschis pe 24 martie, având parte de o inaugurare care a fost amânată de mai multe ori până acum din cauza pandemiei, planul iniţial fiind ca deschiderea să aibă loc la finalul anului 2020.
Potrivit lui Mihai Dinu, şi-au propus să continue dezvoltarea din nord-vestul Capitalei prin construcţia unui proiect rezidenţial. „Sperăm să obţinem autorizaţia de construcţie anul acesta, astfel încât să putem demara investiţiile anul viitor. Vom avea aproximativ 40.000 de metri pătraţi şi avem o estimare vagă a investiţiilor fiindcă nu ştim cum va evolua piaţa materialelor de construcţii. La un preţ de construcţie de undeva la 700 de euro/mp, ne aşteptăm la o investiţie de aproximativ 40 de milioane de euro”, a declarat pentru Business MAGAZIN Mihai Dinu.
Proiectul rezidenţial implică construirea a două blocuri, în două etape. „Vom avea şi garsoniere, dar vor predomina apartamentele cu două sau trei camere. Proprietăţile vor fi din categoria medie spre premium. Strategia noastră este aceeaşi (ca în cazul mallului N.Red.). Vom avea un design premium, care va acomoda branduri generaliste. Încercăm să oferim clienţilor cu venituri medii spre mari calitate şi un design de calitate”.
În ceea ce priveşte mallul, spune că „Avem semnaţi alţi retaileri, dar din cauza procesului de autorizare nu am putut să îi avem la deschidere – vor apărea în următoarele 3-6 luni maximum.” Printre clienţii din prezent ai mallului se numără branduri precum CCC, 4F, Smyk All for Kids, Douglas, Teilor, Optiblu, Dristor Kebab, Mesopotamia. De asemenea, în următorul an se va deschide şi cinematograful Happy Cinema, cu şapte săli de proiecţie. Inditex nu vine la Colloseum, din cauza spaţiului disponibil: „Ei vin în general cu toate brandurile – şi au nevoie de suprafeţe cuprinse între 6 şi 9.000 de metri pătraţi. Nu am avut aceste suprafeţe aici. Practic noi am fazat dezvoltarea, am dezvoltat circa 16.500 de metri pătraţi, dar avem o structură care să poată acomoda un etaj ulterior, astfel încât să avem încă 10.000 de metri pătraţi închiriabili”, a explicat Mihai Dinu.
Potrivit ZF, proiectul Colosseum este dezvoltat de compania Colosseum Mall SRL. Anterior, centrul era operat prin firma Nova Imobiliare, deţinută de Novarg Limited, o firmă înregistrată în Cipru.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro