Mutare strategică: Retailerul online de fashion Answear se extinde prin achiziţia a două business-uri de încălţăminte din Polonia - SneakerStudio şi PRM
Compania poloneză Answear, specializată în comercializarea online de produse fashion şi prezentă şi pe piaţa din România din 2015, a anunţat achiziţia a două businessuri din portofoliul Fashion Trends Group Sp. z. o.o. - SneakerStudio şi PRM. Ambele businessuuri comercializează încălţăminte, atât prin intermediul magazinelor online cu acelaşi nume, cât şi prin două magazine offline din Cracovia şi Varşovia. Magazinul online SneakerStudio operează şi pe piaţa din România prin site-ul sneakerstudio.ro.
Cu afaceri de aproape un miliard de zloţi polonezi (peste 208 mil. euro) anul trecut, generate de cele 11 pieţe pe care activează în total, Answear vede un poteţial de creştere pe segmentul de sneakers şi streetwear premium.
“Ne plac brandurile care ies în evidenţă în primul rând prin oferte unice de sneakers şi streetwear premium. Odată cu această fuziune, ne extindem aria de afaceri şi avem oportunitatea de a ajunge la noi grupuri de clienţi cu linii de produse dedicate, inclusiv Gen Z sau clienţi interesaţi de produse premium şi de lux. Toate previziunile presupun o creştere dinamică a pieţei de produse premium, în care credem şi noi şi, de asemenea, credem că această tranzacţie ne va permite să intrăm şi mai rapid în acest segment şi să ne dezvoltăm eficient”, a declarat Krzysztof Bajołek, CEO Answear.
Sneakerstudio este un brand matur din segmentul sneakers şi lifestyle în rândul comunităţii tinerei generaţii de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est. Oferă produse de la mărci precum Adidas Originals, New Balance, Carhartt şi Veja. Retailerul este prezent prin magazinele sale online în ţările din Europa Centrală şi de Est, dar comercializează produsele sale şi pe pieţele din Europa de Vest prin intermediul unui website global activ în limba engleză. Brandul s-a născut în 2015 în districtul Kazimierz din Cracovia, într-un boutique ce a devenit o destinaţie cult pentru fanii locali ai pantofilor sport şi ai culturii stradale.
PRM, pe de altă parte, este un concept nou, care este în concordanţă cu tendinţele actuale ale pieţei şi oferă produse streetwear şi fashion de lux. În ciuda stadiului său incipient de dezvoltare, a reuşit deja să atragă multe mărci binecunoscute şi respectate în Europa de Vest, precum Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV şi Rick Owens. Vânzările se fac printr-un website global, iar boutique-ul mărcii este situat în Varşovia.
“Suntem foarte încântaţi să ne unim forţele cu un jucător atât de apreciat precum Answear, care a dovedit de mai multe ori că este o companie bine organizată, aşa cum se vede din rezultatele pe care le obţine. Cu o logistică fiabilă şi sisteme excelente de e-commerce, deserveşte clienţii la cel mai înalt nivel. Sunt convins că prin combinarea acestor domenii, împreună cu brandurile unice pe care le-am creat în ultimii ani, acesta va fi un pas important în dezvoltarea noastră şi ne va ajuta să ajungem în top. Avem o echipă ambiţioasă şi creativă, care are know-how-ul potrivit şi ştie să ajungă la clienţii din nişa în care îşi desfăşoară activitatea brandurile noastre, deoarece în multe cazuri este vorba de oameni care au fost întotdeauna interesaţi de streetwear şi sneakers. Prin îmbinarea echipelor noastre, nu numai că ne vom dezvolta în continuare mărcile, dar vom aduce şi valoare adăugată în strategia Answear prin schimbul de experienţă”, a spus Łukasz Lepczynski, fondatorul brandurilor Sneakerstudio şi PRM.
Answear preia, pe lângă magazinle online şi offline ale Sneakerstudio şi PRM, şi contractele de brand şi echipele de vânzări şi marketing ale celor două businessuri din cadrul Fashion Trends Group Sp. z. o.o.
“Ştim că această companie a avut o mulţime de provocări în ultimul timp, tipice companiilor de scară mai mică care operează în medii atât de imprevizibile ca acestea din ultimele luni, dar a reuşit să supravieţuiască acestei perioade şi suntem încrezători că prin sprijinul nostru, proiectul va avea succes în următorii ani. Desigur, în această etapă nu dorim să dezvăluim prea multe detalii despre planurile noastre de dezvoltare, dar putem spune că vedem mult potenţial în această categorie de produse şi în pieţele în care activează Answear în prezent, precum şi multe sinergii în produsele şi zonele operaţionale ale ambelor businessuri. Dorim să dezvoltăm în continuare mărcile achiziţionate, folosind soluţiile de e-commerce şi logistica dezvoltate de Answear. Intrarea în acest segment, care generează de obicei AOV mai mare şi, în acelaşi timp, menţinerea calităţii şi a costurilor unitare mai mici ale operaţiunilor datorită amplorii pe care Answear a atins-o deja, creează un potenţial de a obţine o bună rentabilitate a vânzărilor în magazine noi şi de a ajunge la noi grupuri de clienţi”, a adăugat Krzysztof Bajołek, CEO Answear.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană