O reţea de zece magazine din Bucureşti, cu afaceri de 3,5 mil. euro, e scoasă la vânzare
O reţea de zece magazine amplasate în diferite colţuri din Bucureşti este scoasă la vânzare de proprietarii care spun că vor să îşi concentreze atenţia pe afacerea de catering pe care o mai au. În total, e vorba de 10 magazine cu afaceri de 17 milioane de lei (3,5 mil. euro), conform declaraţiilor lui Claudiu Şerban, unul dintre cei implicaţi în business.
O reţea de zece magazine amplasate în diferite colţuri din Bucureşti este scoasă la vânzare de proprietarii care spun că vor să îşi concentreze atenţia pe afacerea de catering pe care o mai au. În total, e vorba de 10 magazine cu afaceri de 17 milioane de lei (3,5 mil. euro), conform declaraţiilor lui Claudiu Şerban, unul dintre cei implicaţi în business.
“Magazinele noastre nu sunt regrupate sub umbrela unui brand. Ele sunt amplasate în diferite zone ale Bucureştiului, avem în Băneasa, zona Baicului sau Gorjului, dar şi în Otopeni”, spune el.
Magazinele măsoară între 50-60 mp şi 100 mp, astfel că sunt încadrate pe segmentul de proximitate, conform standardelor din piaţă. Ele sunt amplasate în spaţii închiriate, însă contractele de chirie sunt semnate pe termen mai lung, de zece ani, spune Claudiu Şerban.
Afacerea a fost scoasă la vânzare pe internet, pe o serie de platforme de profil, iar Claudiu Şerban afirmă că motivul din spatele acestei decizii este acela că acţionarii vor să îşi concentreze atenţia pe un alt business pe care îl au, acela de catering.
„Noi avem şi un alt business, în zona de catering, care a crescut bine în această perioadă, pandemia nu ne-a afectat deloc. Nu avem acoperită şi zona de evenimente, doar de catering. Şi magazinele au crescut în 2020, dar pentru noi e greu să operăm 10 magazine.”
Businessul de retail e operat prin două firme, Berfan International şi Bella Bianca Prod SRL, potrivit lui. El adaugă că pe fiecare dintre cele două companii sunt operate o parte din magazine. Nu oferă detalii dacă sunt şi alte activităţi înregistrate pe cele două entităţi, care însă au CAEN de comerţ cu amănuntul. Împreună, Berfan International şi Bella Bianca Prod au avut afaceri de circa 17 mil. lei anul trecut, în creştere puternică faţă de 2018.
Singurul acţionar al celor două firme este, conform platformei Confidas.ro, Maria Negulescu.
„Am fost contactaţi pentru vânzare de români stabiliţi afară dar care vor să revină acasă şi să aibă afacerea lor. Au fost doar discuţii, nu am închis nicio negociere încă.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro