Pepco a dat lovitura de graţie. Ce se întâmplă cu magazinele retailerului cu preţuri mici
Retailerul polonez Pepco, deţinut de sud-africanii de la Steinhoff, se pregăteşte să se listeze pe bursa de la Varşovia, urmărind o evaluare de 5 miliarde de euro.
Compania sud-africană, care încă îşi revine după scandalul contabil din 2017, a setat preţul acţiunilor la 40 de zloţi/ titlu, în spectrul de jos al intervalului vehiculat iniţial acum o lună, de 38-46 zloţi/ titlu. IPO-ul va reduce participaţia Steinhoff în Pepco la 78,9%.
Pepco caută să strângă aproximativ 700 mil. euro din vânzarea a mai bine de 80 de milioane de acţiuni existente, dar are spaţiu de manevră să crească oferta până la 92,5 mil. acţiuni. Compania a vândut de asemenea 23 de milioane de acţiuni către creditori pentru a strânge capital adiţional de 200 de milioane de euro.
Compania are pe plan local afaceri de peste 1,3 mld. lei şi peste 300 de magazine în România. Pe piaţa locală, Pepco a deschis prima unitate în 2015 şi a pariat apoi pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria. Pepco îşi propune să devină cea mai extinsă reţea de retail din România ca număr de magazine.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro