PepsiCo surprinde pieţele şi îşi reduce estimările de profit pentru 2019, după ce Coca Cola a anunţat o previziune similară
PepsiCo a anunţat vineri estimările de profit pentru anul curent şi a surprins pieţele cu o estimare redusă de profit, potrivit Reuters.
Compania a decis o serie de investiţii masive în marketing şi dezvoltarea de noi produse pentru a câştiga din cota de piaţă a rivalilor de la Coca Cola Co.
PepsiCo a majorat bugetul de publicitate pentru produsele Pepsi, Diet Pepsi şi Mountain Dew, şi investeşte de asemenea în businessul de gustări pentru a oferi produse cu arome noi, împachetate atractiv.
Investiţiile în advertising şi inovaţii au potenţialul de a conduce creşterea produsului de bază, a declarat CFO-ul companiei, Hugh Johnston pentru Reuters.
„Asta ne-a determinat să vrem să investim mai mult înapoi în business în 2019 şi de aceea estimările noastre se situează cum am anunţat”, spune Johnston.
Compania a anunţat că estimează un profit ajustat per acţiune mai mic cu 3%, de 5,5 dolari per acţiune, în timp ce analiştii se aşteptau la o creştere de 3,5%, la 5,86 dolari per acţiune, potrivit datelor Refinitiv.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro