Publicis Groupe preia capitalul majoritar din cinci agenţii afiliate
Grupul Publicis a anunţat astăzi semnarea unui acord final pentru creşterea participaţiei sale la un procent de 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice şi iLeo.
Cele cinci agenţii româneşti însumează un total de peste 150 de profesionişti în domeniul comunicării, acoperind împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creaţie şi media. Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.
În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare, este preconizat ca tranzacţia să se încheie în primul trimestru al anului 2014.
Teddy C. Dumitrescu şi Stefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEOs. Management-ul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.
Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski, Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est - Publicis Worldwide.
Această tranzacţie marchează un nou pas înainte către obiectivul deja declarat al Publicis Groupe, acela de a-şi întări prezenţa pe pieţele aflate în creştere rapidă, şi, de asemenea, reafirmă angajamentul pentru România, ca piaţă prioritară în Europa Centrală şi de Est. Prin această achiziţie, clienţii celor cinci agenţii nou-integrate vor avea acces la servicii de comunicare de cel mai înalt nivel calitativ.
“De mai bine de zece ani, construim relaţii solide cu partenerii noştri, pe care am ajuns să îi cunoaştem bine şi în care avem încredere deplină. Prin această nouă amprentă a prezenţei noastre, ne întărim angajamentul faţă de piaţa din România, o piaţă aflată într-o creştere rapidă şi, totodată, un reper important în creativitatea regională.
Familia noastră se lărgeşte; câştigăm în termeni de resurse, competenţe, know-how, sinergii. Vom continua să creştem valoarea clienţilor noştri”, declară Tomasz Pawlikowski.
“Suntem foarte mândri să anunţăm această tranzacţie ”, încheie Teddy C.Dumitrescu, Chief Executive Office al Grupului Publicis România.“Este un pas înainte firesc, prin care ne stabilim o poziţie mult mai puternică în România, ca parte a unei structuri de business mai eficace şi mai integrată.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro