RTB House anunţă lansarea unei noi diviziii
Compania globală de tehnologii de ultimă oră în retargetare RTB House a lansat o nouă divizie, Creatives Lab. Principalele sale sarcini sunt îmbunătăţirea performanţei generale a creaţiilor, precum şi dezvoltarea de noi formate de afişări dinamice şi de reclame video, care vor fi adaptate nevoilor de branding ale clienţilor.
Pe lângă proiectele proprii, Creative Lab va colabora, de asemenea, la proiecte cu divizia AI Marketing Lab - o unitate lansată de RTB House, în mai 2018, dedicată dezvoltării de noi soluţii mar-tech.
Lansarea Creatives Lab este un alt pas înaintea industriei făcut de RTB House, care va îmbunătăţi oferta de servicii şi produse ale companiei. În 2017, compania a implementat cu succes algoritmi deep learning în cadrul a 100% din campaniile sale. În mai 2018 a fost inaugurat AI Marketing Lab. Este o divizie axată pe cercetare şi dezvoltare în domeniul vast al marketingului, separată de departamentul principal de cercetare şi dezvoltare, care este dedicat retargetingului personalizat. Recent, AI Marketing Lab a început faza de testare a trei noi proiecte: Snippets, Full-page recommendations şi Social Banners.
Deoarece aceste inovaţii sunt strâns legate de creaţiile publicitare, dezvoltarea lor va fi realizată atât de Creative Lab, cât şi de AI Marketing Lab. În etapa iniţială, echipa Creatives Lab va alcătuită din 10 designeri grafici, dezvoltatori şi analişti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro