Schimbări pe Instagram. Reţeaua testează abonamentul plătit pentru urmărirea influencerilor
Reţeaua de socializare Instagram, deţinută de compania Meta, fosta Facebook, testează posibilitatea ca utilizatorii să cumpere un abonament pentru a urmări influenceri şi bloggeri, scrie portalul TechCrunch.
TechCrunch notează că, la începutul acestui an, reţeaua de socializare declara că va evalua ideea de abonamente pentru bloggeri, după care Instagram a început să dezvolte funcţia care permite ca poveştile bloggerilor să fie vizualizate doar de către urmăritorii acestora.
Potrivit portalului, ideea abonamentelor este de a plăti sistematic o sumă infimă pentru a avea acces la conţinut exclusiv de la influencerii favoriţi.
„Pare că firma este pregătită să lanseze abonamente pentru bloggeri, pentru o testare mai amplă. Potrivit serviciilor independente de urmărire a aplicaţiilor, Instagram a adăugat recent opţiunea Instagram Subscriptions în aplicaţia sa din SUA, în secţiunea de achiziţii în aplicaţie", relatează portalul.
Platforma de analiză a pieţei de aplicaţii Sensor Tower raportează că funcţia Instagram Subscriptions a apărut în achiziţiile aplicaţiei în versiunea americană încă de la 1 noiembrie, la preţul de 4,99 dolari, apoi pe 3 noiembrie a fost adăugat un pachet de 0,99 dolari.
De obicei, Instagram testează noile caracteristici cu un grup mai mic de persoane înainte de a le face publice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro