Şi-a început cariera ca asistent în marketing, iar acum conduce un business de peste 14 mil. euro

Autor: Ioana Matei Postat la 10 august 2017 564 afişări

Şi-a început cariera ca asistent în marketing, iar acum conduce un business de peste 14 mil. euro

„Cred că tot parcursul profesional de până acum a fost o călătorie captivantă începută în anii facultăţii în care am avut norocul de a avea oameni extraordinari alături. Uitându-mă în urmă, cred că evoluţia a fost una sănătoasă, facută pas cu pas, cu multă muncă şi dorinţă de a învăţa şi de a oferi”, îşi descrie evoluţia profesională CEO-ul Xella Ro, subsidiara locală a producătorului german de blocuri de zidărie termoizolantă Xella. Dragne a studiat marketingul, la ASE (1999-2003), şi a urmat şi un program masteral în educaţie, tot la ASE (2004-2006). A început să lucreze încă din facultate, în 2004, în funcţia de asistent în marketing pentru producătorul de plăci ceramice Lasselsberger România, de unde a evoluat în funcţia de marketing manager. De altfel, şi cariera la Xella şi-a început-o în funcţia de regional marketing manager la nivel regional, în 2009; doi ani mai târziu făcea pasul spre postul de director regional de marketing şi vânzări în SEE (România, Ungaria şi Bulgaria). Spune că cel mai dificil moment din cariera de peste 13 ani în industria materialelor de construcţii se leagă de această bornă profesională; avea doar 31 de ani, era plină recesiune economică şi compania deschisese de doi ani fabrica de cărămizi YTONG din România. A trecut cu bine de acest prag, iar în 2013 a preluat conducerea afacerii.

Spune că încă din 2014, patru ani de la deschiderea fabricii YTONG România de la Păuleşti, judeţul Prahova, au depăşit pragul de un milion de metri cubi de zidărie ieşiţi pe poarta fabricii – cantitate suficientă pentru a construi peste 20.000 de case. În tot acest timp, zidăria din Păuleşti a fost folosită în proiecte ca AFI Cotroceni, Mega Mall, Veranda sau Promenada în Bucureşti, Iulius Mall din Cluj-Napoca sau Palace din Iaşi şi până la clădiri de birouri precum Aviatorilor 8 şi Hermes Business Campus în Bucureşti; la fel de bine, compania a fost furnizor şi pentru proiecte logistice şi de retail, chiar şi pentru ferme agricole. „Anul 2016 a fost unul de consolidare a businessului Xella în România, în care am înregistrat o creştere peste media industriei de zidărie în care activăm.” Anul trecut, compania a ajuns la o cifră de afaceri de peste 63 de milioane de lei, în creştere cu circa 18% faţă de 2015.

MARIUS DRAGNE

37 DE ANI

CEO, XELLA ROMÂNIA

CIFRĂ DE AFACERI NETĂ 2016: 63,88 MIL. LEI   /   NUMĂR DE ANGAJAŢI: 121

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.