Afacerea care aduce venituri de un milion de euro în primul an, iar angajaţii câştigă de trei ori mai mult decât media industriei la nivel global
Studioul de videochat Studio 20 a încheiat 2015 cu o cifră de afaceri de aproape 3 milioane de euro. Afacerea Studio 20 cuprinde acum pe lângă studioul pilot din Bucureşti, situat lângă Gara de Nord, şi două francize: una în Cluj şi una în Bucureşti, vis-a-vis de Guvern, în Piaţa Victoriei.
"2015 a însemnat pentru franciza Studio 20 un an de creştere peste aşteptările noastre. Dacă luăm în calcul faptul că rezultatele sunt bazate pe politica de excelenţă pe care am impus-o modelelor, iar cea mai mare parte a resurselor financiare au fost investite în trainingul şi promovarea lor, atunci evoluţia noastră este deplin justificată. Este bine că avem venituri consistente, iar nivelul taxelor plătite către stat se ridică la peste 1 milion de lei", declară Robert Vanderty, manager Studio 20.
Pentru franciza glamour Studio 20, 2015 a fost al doilea an plin de business, timp în care a deschis cele două francize şi a semnat pentru a treia care se va deschide în Vestul ţării în lunile următoare. "Conceptul de glamour în videochat a fost dificil de pus în practică, însă am reuşit să strângem în acest timp o echipă care acum numără 150 de modele în cele trei studiouri. O parte dintre ele au devenit în cursul acestui an adevărate vedete internaţionale ale industriei" declară Vanderty.
Studio 20 a mers pentru a doua oară consecutiv în America la galele de decernare a premiilor GFY şi AVN din Las Vegas pentru a primi distincţia "Best Licem Cam Studio of the Year". "Iar lucrurile au stat şi mai bine, pentru că Devious Angel a câştigat AVN Favourite Cam Girl, poate cel mai important vot al fanilor din toată lumea, titlu câştigat până acum doar de modele din Statele Unite. Aşa se explică şi faptul că modelele francizei Studio 20 au o medie de venit de trei ori mai mare decât media câştigurilor la nivel mondial în industrie, calitate în locul cantităţii este şi va fi mereu abordarea noastră", declară Vanderty.
"Odată cu aceste premii, am demarat negocieri pentru deschiderea unei francize Studio 20 în America, chiar la Hollywood. Deşi primele cereri din afara ţării pentru francize au venit din Ungaria şi din Columbia, Los Angeles este în acest moment dat favorit ca locaţie a primului nostru studio din afara României.", declară Vanderty.
Franciza Studio 20 se poate multiplica în orice oraş mare sau mediu din România. Cu o investiţie de până la 100 de mii de euro se poate rula anual 1 milion de euro. Profitul brut poate ajunge la 250 de mii de euro pe an. Francizaţii participă cu întreaga echipă la traininguri de 3-4 săptămâni în studioul pilot.
Piaţa mondială în care activează Studio 20 este estimată la 10 miliarde de dolari pe an. Din calculele necesare constituirii caietului de franciză Studio 20 reiese că piaţa autohtonă de profil se ridică la circa 100 de milioane de euro. Aceasta creşte premanent şi se poate dubla în urmatorii trei ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană