Tânăra din Bârlad care şi-a investit toate economiile într-o carte
Oana Rotaru, o tânără originară din Bârlad, judeţul Vaslui, a lansat anul trecut un eBook pentru dezvoltare personală şi vrea să extindă proiectul şi cu un audiobook.
„Am plecat de la o convingere personală: fericirea începe cu mine, deci doar învăţând să mă iubesc pe mine voi reuşi să-i iubesc pe cei din jur şi implicit viaţa. Plecând de la a explica modul în care funcţionează iubirea în relaţia bărbat - femeie, am creat ebookul «Iubirea celor singuri», o carte cu viziunea iubirii”, spune Oana Rotaru.
Ebookul este o extensie a blogului personal al tinerei, unde abordează de asemenea subiecte legate de dezvoltare personală. Proiectul cărţii electronice s-a născut în 2018, iar lansarea a avut loc în 2019.
„Investiţiile au fost la nivelul timpului personal, resursă pe care o consider având rolul cel mai valoros, dar şi implicit prin site, imaginea produsului şi campania de promovare. Am investit o parte din banii economisiţi lucrând ca florist pe timpul verii – 800 de euro”, mai spune Oana Rotaru.
În 2020, ea vrea să lanseze şi un audiobook, dar şi un program pe platforma online care să introducă publicul în sfera autocunoaşterii. Cea mai mare parte a cititorilor cărţii electronice sunt femei.
„Targetul îl reprezintă persoanele cu vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani, 60% este format din public feminin. În esenţă, cei care au avut deja contact cu blogul sunt şi cumpărătorii ebookului. Ideea de bază pentru care doresc să citească ceea ce scriu este dorinţa de a înţelege un sentiment pe care cu toţii îl trăim, dar dintr-o perspectivă diferită, a generaţiei tinere.”
Ebookul cu titlul „Iubirea celor singuri” costă 5,99 euro şi se cumpără direct de pe site-ul Oanei Rotaru.
Autoarea cărţii s-a implicat, de-a lungul timpului, în diverse proiecte şi iniţiative pentru dezvoltarea personală, a tinerilor sau ajutorarea familiilor cu potenţial scăzut de a susţine educaţia copiilor. Vreme de patru ani, începând din 2015, Oana Rotaru a lucrat pentru Mireasa Group Bârlad, un business în organizarea de nunţi.
Izvorul ideilor de business nu seacă niciodată, iar asta o demonstrează atât noile, cât şi vechile generaţii de antreprenori. Ziarul Financiar a pornit în căutare de idei proaspete de afaceri, într-un proiect susţinut de Banca Transilvania, menit să pună în lumină spiritul antreprenorial al României de astăzi. Găsiţi mai jos o selecţie de businessuri pornite de la zero şi mai multe proiecte similare pe platforma www.zf.ro/afaceri-de-la-zero.
ZF şi Banca Transilvania au lansat PROIECTUL AFACERI DE LA ZERO, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero. În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.
Intraţi pe platforma www.zf.ro/afaceri-de-la-zero şi descoperiţi universul de companii create de micii antreprenori.
Chic Bijoux – producţie de bijuterii (Cluj-Napoca)
Fondatori: Ioana Susan, Sorin Buiac
Investiţie iniţială: 20.000 de euro
Cifră de afaceri estimată pentru 2020: 650.000 de euro
Prezenţă: online
Afaceri de la zero
Dezvoltare personală prin tehnologie
Wild Thing – organizare de excursii (Bucureşti)
Fondatori: Paul Călin, Silviu Dragomir, Monica Călin
Investiţie iniţială: 20.000 de euro
Cifră de afaceri în 2018: 50.000 de euro
Prezenţă: excursiile sunt organizate în România şi în străinătate
Creative Pill – creaţie de design pentru produse tehnologice (Bucureşti)
Fondatori: Vlad şi Dragoş Iorgulescu
Investiţie iniţială: 3.000 de euro
Cifră de afaceri în 2018: 500.000 de lei (109.000 euro)
Prezenţă: în România şi în străinătate
Fala Português – cursuri de limbă portugheză (Bucureşti)
Fondator: Cristina Niţu
Investiţie iniţială: 1.000 de euro
Cifră de afaceri în 2018: 18.000 de euro
Prezenţă: Bucureşti (la Institutul Cervantes)
Toppik – distribuţie de produse cosmetice pentru persoanele cu probleme de cădere a părului
(Cluj-Napoca)
Fondator: Ioan-Adrian Danciu
Investiţie iniţială: 2.000 de euro
Cifră de afaceri în 2018: 100.000 de euro
Prezenţă: online
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană