Tânărul responsabil de rebrandingul unuia dintre cele mai exportate produse româneşti
Ciprian Istrate conduce o echipă de peste 120 de persoane şi conturează viziunea şi strategia dezvoltării portofoliului de produse consumer – atât suita de soluţii Bitdefender destinată protejării computerelor şi telefoanelor consumatorilor individuali, cât şi produsul Bitdefender BOX, dispozitivul de securitate care protejează toate gadgeturile inteligente conectate la internet, lansat în premieră mondială în 2015.
Ciprian Istrate, în prezent vicepreşedinte pentru soluţii de securitate destinate pieţei rezidenţiale, lucrează la Bitdefender din 2002 şi a coordonat în 2011 rebrandingul companiei, cu o contribuţie importantă în poziţionarea tehnologiilor Bitdefender în industria globală de securitate cibernetică. Spune despre momentul rebrandingului că a fost unul dintre cele mai dificile şi complexe din cariera sa, cu momente de blocaj ce păreau de nerezolvat la acel moment, dar şi cu satisfacţii enorme, odată finalizat. Istrate a ocupat anterior funcţia de global marketing director al companiei şi a avut o contribuţie decisivă la formarea primei echipe din România responsabile de marketing la nivel internaţional.
Deşi are aproape 15 ani în Bitdefender, Ciprian Istrate spune că se vede în companie şi peste un deceniu şi nicidecum antreprenor. Asta pentru că, spune el, se simte antreprenor chiar dacă are statut de angajat: „Bitdefender reprezintă o continuă provocare. Aici de fapt şi de drept este o adevărată şcoală de antreprenori. Zilnic eşti expus la diferite probleme ce te împing constant către învăţare”.
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro