Toate tunurile se îndreaptă spre EY pentru auditul pe care l-a făcut la Wirecard şi nu a descoperit banii lipsă timp de trei ani
EY a început să îşi instruiască partenerii cum să se pregătească pentru discuţii dificile cu clienţii legate de auditul la Wirecard, gigantul german care şi-a cerut insolvenţa după ce a recunoscut că faimoşii 1,9 miliarde de dolari cash nu ar fi existat niciodată, scrie Financial Times.
Într-o notă internă către partenerii seniori, EY i-a sfătuit să le spună clienţii că obiectivul fraudei internaţionale de la Wirecard a fost să înşele investitorii şi pe EY.
De asemenea, EY le-a oferit partenerilor brefe de discuţie legate de scandal, care este cea mai mare fraudă contabilă din istoria postbelică a Germaniei, şi le-a spus că ar trebui să îl contacteze pe Sajid Hussein, avocatul şef pentru Europa, sau Jonathan Blackmore, head of risk management în regiune, pentru a ajuta cu ”discuţiile cu clienţii”, potrivit FT.
Financial Times a dezvăluit săptămâna trecută că auditorii EY din Germania, trei ani la rând, nu au cerut informaţii cruciale contabile de la o bancă din Singapore, unde Wirecard ar fi avut până la 1 mld. de euro cash, o procedură simplă de rutină care ar fi putut deconspira frauda. James Freis, noul CEO de la Wirecard, a spus că până şi nişte simple cecuri ar fi fost suficiente să se descopere frauda.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro