Un nou lanţ uriaş de magazine în Romania. Gigantul american anunţă unde a deschis primul magazin din ţara noastră
Sonos, un producător american de sisteme audio premium, cu venituri de 1,7 mld. dolari în anul fiscal 2022, a ales nordul Bucureştiului pentru a deschide, la finele săptămânii trecute, primul său magazin din România, ca parte a unui plan de expansiune în regiune - o piaţă considerată „cu potenţial”.
Vedem că în Europa de Est există multe oportunităţi pe segmentul de sisteme audio premium, mai ales că noi abia am deschis primul nostru magazin aici, a declarat pentru ZF Vincent Hollaar, director retail, growth markets pentru regiunea EMEA în cadrul Sonos. „Avem acum un spaţiu mare aici, în Bucureşti, este un loc unde oamenii pot experimenta produsele noastre, lucru care ne permite să atragem atenţia asupra lor”.
„Magazinul” Sonos a fost deschis în parteneriat cu Audio Monkey, o companie românească care operează un magazin şi un showroom multibrand de echipamente hi-fi şi home-cinema.
„Magazinul Sonos are o suprafaţă totală de 65 metri pătraţi şi este organizat în două camere destinate audiţiei, fiecare dintre ele fiind organizată exact ca o locuinţă. Spaţiul a fost conceput folosind materiale şi finisaje speciale pentru a îmbunătăţi acustica spaţiului.
Activ în zona premium, Sonos are în portofoliul produse cu preţuri care pornesc de la circa 150 de euro pentru o boxă portabilă şi pot ajunge la circa 1.000 de euro pentru un pachet cu două boxe, produsele fiind destinate atât clienţilor de retail cât şi companiilor, sistemele putând fi montate în spaţii comerciale, de exemplu.
Produsele Sonos sunt disponibile şi în alte magazine specializate, precum avstore.ro, dar şi la cei mai mari retaileri tech locali, Altex şi eMAG.
Unul dintre cele mai recente produse lansate de companie, noua generaţie a boxei portabile Sonos Move, cu o autonomie a bateriei de până la 24 de ore şi un design rezistent la apă, are un preţ de aproximativ 500 de euro.
În acest moment, pentru Sonos cel mai important este că le poate oferi potenţialilor clienţi din România posibilitatea de a testa într-un spaţiu potrivit sistemele audio. „Deci, cel mai important lucru este să le oferim oamenilor oportunitatea de a experimenta sunetul imersiv, acesta este un aspect cheie şi pe acesta ne concentrăm aici. Este vorba despre a oferi oamenilor această experienţă”, spune Hollaar, care a venit în Bucureşti pentru prima oară pentru a participa la deschiderea magazinului. El a precizat că nu poate oferi detalii despre rezultatele companiei în regiune sau pe plan local şi nici estimări privind vânzările.
Întrebat dacă se aşteaptă ca segmentul de produse audio premium să reziste cu succes unei eventuale crize economice, Hollaar a spus că produsele companiei s-au vândut foarte bine în pandemie, dar că nu poate estima ce va fi în viitor.
„Da, asta este o întrebare foarte interesantă. Deci, ceea ce am observat în timpul pandemiei a fost că oamenii petreceau mai mult timp în case şi astfel au început să investească în crearea unui ambient plăcut acasă, cu un sunet mai bun, un televizor mai bun etc. Aşadar, am observat o cerere mare în timpul pandemiei pentru că oamenii voiau să îşi facă casa mai confortabilă. Şi dacă te uiţi la Sonos, este un sistem uşor de folosit care se integrează în casă, aşa că am avut vânzări foarte bune în acea perioadă. Se poate vedea asta în rapoartele noastre financiare. Şi ceea ce se întâmplă acum în situaţia economică în care ne aflăm, cu o inflaţia în creştere, este foarte greu să facem o estimare a ceea ce se întâmplă. Nu ştim ce va fi, dar continuăm să urmărim tendinţele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro