Un retailer vestimentar anunţă investiţii de aproape 10 milioane de euro în perioada următoare. Spre ce vor fi direcţionate

Autor: Andra Stroe Postat la 08 mai 2021 47 afişări

Un retailer vestimentar anunţă investiţii de aproape 10 milioane de euro în perioada următoare. Spre ce vor fi direcţionate

Answear, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online multibrand din CEE, aniversează luna aceasta zece ani de activitate, ocazie cu care reprezentanţii businessului anunţă o serie de investiţii importante. În perioada următoare, compania va aloca peste 9,5 milioane de euro în extinderea gamei de branduri şi produse şi dezvoltarea brandului propriu answear.LAB. În prezent, pe platforma companiei se regăsesc peste 90.000 de produse de la peste 400 branduri la nivel internaţional, iar anul acesta portofoliul companiei va atinge pragul de 500 branduri.

„Vom investi din ce în ce mai mult în diversificarea numărului de branduri din portofoliu şi estimăm că la final de 2021 ne vom putea lăuda cu nu mai puţin de 500 de branduri în portofoliu. Mă bucur să anunţ intrarea primului brand românesc în portofoliul Answear - este vorba despre Nissa. De asemenea, ne propunem să investim în continuare în website-ul şi aplicaţia noastră mobilă şi în tot ceea ce ţine de user experience pentru acestea. Vom continua să investim în educarea publicului, dar şi în diversificarea metodelor de livrare şi plată pe care le punem la dispoziţie clientului nostru”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Answear activează în 7 ţări din Europa Centrală şi de Est, respectiv Polonia, România, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria şi Bulgaria. Unul dintre obiectivele viitoare este extinderea în ţările baltice – Lituania, Letonia şi Estonia, şi în ţările balcanice – Grecia şi Croaţia, compania având în vedere şi pieţele din Rusia şi Kazahstan.

La începutul anului 2021, în luna ianuarie 2021, businessul s-a listat la Bursa de la Varşovia (Warsaw Stock Exchange).

Alte două borne importante din istoria companiei au fost reprezentate de anul 2012, când compania a lansat propriul program de loialitate, urmat de lansarea, în 2014, a  brandului propriu.

Compania anunţă şi o serie de reduceri, alături de lansarea unor colecţii speciale, cu ocazia aniversării.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
anunt,
investitii,
lansare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.