LIVE: ZF Real Estate by Storia - Cum a evoluat cererea pentru proiectele rezidenţiale din afara Bucureştiului?

Unul dintre cele mai cunoscute branduri din piaţă dispare treptat din România

Postat la 06 martie 2017 1494 afişări

Distribuitorul român de ma­te­riale de construcţii şi finisaje Ara­besque din Galaţi a investit 10 mil. euro în deschiderea în Iaşi a unui ma­gazin sub brandul MatHaus, primul cu acest nume. Unitatea înlo­cu­ieşte fostul magazin Mr. Brico­lage aflat tot în por­tofoliul Arabesque.

Unul dintre cele mai cunoscute branduri din piaţă dispare treptat din România
„Spaţiul din Iaşi nu este închiriat, ci este cum­pă­rat de noi. Cu siguranţă vom mai deschide ma­ga­zine MatHaus şi în alte oraşe, dar nu pot spune acum unde şi când“, spune Angela Rapo­tan, care, împreună cu soţul ei, Cezar Rapotan, a pus bazele businessului Arabesque, ajuns la 1,8 mld. lei. Doar piaţa locală este responsabilă pentru peste 85% din cifra de afaceri.
 
Compania a trecut şi magazinul Mr. Bricolage din Piteşti sub brandul Arabesque, astfel că acum singura unitate care a rămas sub acest brand se află pe Calea Vitan din Bucureşti.
 
Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.