Unul dintre cele mai cunoscute branduri din piaţă dispare treptat din România

Postat la 06 martie 2017 1489 afişări

Distribuitorul român de ma­te­riale de construcţii şi finisaje Ara­besque din Galaţi a investit 10 mil. euro în deschiderea în Iaşi a unui ma­gazin sub brandul MatHaus, primul cu acest nume. Unitatea înlo­cu­ieşte fostul magazin Mr. Brico­lage aflat tot în por­tofoliul Arabesque.

Unul dintre cele mai cunoscute branduri din piaţă dispare treptat din România

„Spaţiul din Iaşi nu este închiriat, ci este cum­pă­rat de noi. Cu siguranţă vom mai deschide ma­ga­zine MatHaus şi în alte oraşe, dar nu pot spune acum unde şi când“, spune Angela Rapo­tan, care, împreună cu soţul ei, Cezar Rapotan, a pus bazele businessului Arabesque, ajuns la 1,8 mld. lei. Doar piaţa locală este responsabilă pentru peste 85% din cifra de afaceri.

 

Compania a trecut şi magazinul Mr. Bricolage din Piteşti sub brandul Arabesque, astfel că acum singura unitate care a rămas sub acest brand se află pe Calea Vitan din Bucureşti.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.