Vânzările Bitdefender pe plan mondial către companii mari s-au dublat în 2014
Compania Bitdefender, producător român de soluţii de securitate informatică, a înregistrat o creştere de peste 110% a vânzărilor pe segmentul enterprise – către companii mari – iar pentru anul acesta compania estimează un plus de 100% în vânzări pe acest segment. Cele mai mari creşteri au fost înregistrate anul trecut în Statele Unite ale Americii, Marea Britanie şi Ţările Nordice.
’’În 2014 echipa de vânzări internaţionale s-a mărit cu 150%, iar până la finele acestui an vom avea încă 40 de noi colegi pe vânzări şi pe marketing. De asemenea, reprezentarea Bitdefender prin parteneri s-a consolidat considerabil în ultimul an, ca parte a dezvoltării segmentului enterprise la nivel global", a declarat Mihai Guran, Sales Director Regional Operations în cadrul Bitdefender.
Tehnologia Bitdefender protejează datele digitale a 500 de milioane de utilizatori de pe toate continentele, iar tehnologiile antivirus Bitdefender se clasează pe primul loc la nivel mondial în urma testelor specializate realizate de organisme independente de profil, printre care AV Test şi AV-Comparatives.
Cele mai importante cinci pieţe pentru Bitdefender sunt SUA (care generează venituri anuale de 20 de milioane de dolari doar din vânzări online, exceptând contractele corporate), urmate de Franţa, Germania, Canada, Marea Britanie şi Australia.
Compania organizează la Bucureşti, în a doua săptămână a lunii mai, un eveniment care cuprinde sesiuni complete de training tehnic şi de vânzări, inclusiv prezentarea extensivă a tehnologiilor Bitdefender, a celor mai noi tipuri de ameninţări, a cerinţelor de pe piaţa de soluţii de securitate şi a modului în care răspunde Bitdefender la acestea, la care participă peste 230 de parteneri şi angajaţi ai Bitdefender din 35 de ţări.
Afacerea Bitdefender a fost fondată de soţii Măriuca şi Florin Talpeş. România generează sub 2% din veniturile companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro