Vânzările McDonald's nu au mai fost atât de bune de pe vremea când Bill Clinton era preşedinte

Autor: Dorin Oancea Postat la 28 ianuarie 2022 67 afişări

Preţurile mai mari şi sandvişurile cu pui au ajutat la creşterea vânzărilor McDonald's. Dar câştigurile au dezamăgit Wall Street joi, scrie CNN.

Vânzările McDonald's nu au mai fost atât de bune de pe vremea când Bill Clinton era preşedinte

Anul trecut, vânzările în magazinele din SUA au urcat cu 13,8%, cea mai mare creştere anuală de când McDonald's a început să raporteze vânzările comparabile, în 1993, a anunţat compania.

În al patrulea trimestru, vânzările din SUA au urcat cu 7,5%, în parte datorită creşterii preţurilor, vânzărilor digitale puternice şi articolelor din meniu, cum ar fi sandvişul cu pui crocant şi McRib, care a devenit disponibil pentru cumpărare de la 1 noiembrie.

McDonald's, împreună cu alte restaurante, a crescut preţurile pe măsură ce inflaţia creşte.

În octombrie, CEO-ul Chris Kempczinski a declarat că firma se aşteaptă ca preţurile meniului să fie cu aproximativ 6% mai mari în 2021 faţă de 2020. El a spus atunci că majorarea preţurilor "a fost destul de bine primită de clienţi".

Majorarea preţurilor a ajutat McDonald's să facă faţă inflaţiei salariale, precum şi creşterilor costurilor cu alimentele şi hârtia, a declarat joi directorul financiar Kevin Ozan în timpul unei teleconferinţe cu analiştii. Compania se aşteaptă ca aceste costuri cu alimentele şi hârtia să crească în 2022.

Cu toate acestea, raportul companiei, care a raportat venituri de 6 miliarde de dolari, a fost sub aşteptările analiştilor pentru acest trimestru. De asemenea, profitul pe acţiune a ratat aşteptările Wall Street. Înainte de clopoţel, acţiunile McDonald's (MCD) au scăzut cu aproximativ 2%.

La nivel internaţional, vânzările au avut în continuare de suferit din cauza pandemiei.

În China, vânzările au scăzut în trimestrul al treilea din cauza unei reapariţii a virusului, a precizat compania. În Australia, vânzările au fost stabile în trimestrul al treilea din cauza restricţiilor guvernamentale legate de Covid. Vânzările au crescut pe pieţele internaţionale cu mai puţine închideri de restaurante legate de pandemie, precum Franţa, Marea Britanie, Italia şi Germania.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
vânzări,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.