Veniturile Orange România au crescut cu 3,2% în trimestrul al treilea, la 241 milioane euro
Orange România a înregistrat în trimestrul al treilea venituri de 241 milioane euro, în urcare cu 3,2% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a lui 2012, în bază comparabilă, în contextul creşterii numărului clienţilor la 10,383 milioane, a anunţat miercuri compania.
În primele nouă luni ale anului, veniturile operatorului au urcat cu 0,7%, la 690 milioane euro, se arată într-un comunicat transmis de Orange România.
Numărul clienţilor companiei a urcat cu 183.000 faţă de finele lunii iunie. Raportat la finalul anului trecut, compania are cu 100.000 mai mulţi clienţi, reiese din datele financiare prezentate miercuri de grupul francez Orange.
Traficul de internet mobil în reţeaua Orange a crescut cu 85% în trimestrul al treilea faţă de perioada similară a anului trecut, evoluţie susţinută şi de vânzările de smartphone-uri, care s-au dublat în acelaşi interval.
Lansarea Orange TV a contribuit de asemenea la creşterea numărului de clienţi şi la traficul mai intens de date, 62% dintre utilizatorii serviciului mobil Orange TV Go utilizând smartphone-ul pentru a urmări canale de televiziune, precizează compania.
Totodată, numărul tabletelor vândute de companie în trimestrul al doilea a crescut de 7 ori faţă de perioada corspunzătoare a anului trecut, se spune în comunicatul Orange România.
Orange este cel mai mare operator de telefonie mobilă din România după numărul de clienţi. Principalii concurenţi ai companiei pe piaţa românească sunt Vodafone şi Cosmote.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro