Vodafone a deschis un nou tip de magazin. România fiind în primul val de ţări care implementează noul format
Vodafone a deschis primul magazin EasyTech, un nou concept de retail care include de cinci ori mai multe produse decât un magazin clasic.
Prima unitate de acest tip este situată la partenerul clădirii Magheru One de pe Bulevardul Gheorghe Magheru din Bucureşti. Clienţii pot testa tehnologia şi, în acelaşi timp, beneficiază şi de servicii de consultanţă.
„Cu Vodafone EasyTech vrem să oferim acces la tehnologie uşor de găsit, uşor de plătit, uşor de folosit tuturor românilor. Primul magazin EasyTech aduce o experienţă pe care ne-o dorim cât mai plăcută şi utilă pentru clienţii care au nevoie să vadă, să întrebe, să testeze produsul, beneficiind de consultanţă din partea TechXpertului Vodafone, înainte de a se decide asupra achiziţiei. Ne propunem ca în maximum doi ani de zile toate magazinele noastre să treacă prin acest proces de transformare astfel încât să poată beneficia de produsele şi serviciile EasyTech cât mai mulţi clienţi”, a declarat Nedim Baytorun, Director Consumer Business Unit, Vodafone România.
Conceptul de amenajare este acelaşi pentru toate magazinele din grupul Vodafone, România fiind în primul val de ţări care implementează noul format.
Magazinele vor fi optim împărţite între o zonă de aşteptare cu sistem de preluare şi alocare a clienţilor, birouri de vânzare, birou dedicat clienţilor business, zone dedicate expunerii de telefoane, gadgeturi şi accesorii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro