Vor bea dinamovistii bere Steaua?

Autor: Ioana Mihai Postat la 01 decembrie 2010 90 afişări

Echipa de fotbal din Ghencea a lansat astazi o bere care poarta numele formatiei. Noul produs de marketing, scos la vanzare la numai o saptamana dupa bautura racoritoare Cola Steaua, este disponibil in doua variante – cu si fara alcool.

Desi mai potrivit pentru lansare ar fi fost un moment din perioada calda, presedintele CA al FC Steaua, Valeriu Argaseala, a declarat ca "produsul de astazi se afla in programul nostru de mai multa vreme". Argaseala a adaugat ca "vor mai fi si alte evenimente; cred ca este bine sa ne bucuram suporterii si romanii cu astfel de produse, care poarta emblema Steaua". In opinia lui, o astfel de actiune este "comparabila cu a marilor cluburi din Europa".

"Ma bucur ca din saptamana in saptamana avem cate un produs Steaua", a comentat directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac. "Sper ca produsele noastre si rezultatele bune sa-i apropie pe oameni si mai mult de club", a spus si presedintele Helmuth Duckadam.

Berea Steaua intra in lupta pe un segment aglomerat, ocupat de marci puternice, care pe parcursul ultimului an si jumatate s-a redus cu circa un sfert in valoare. Pe piata berii, care are o valoare anuala de circa 800 de milioane de euro, cele mai mari vanzari le inregistreaza companiile Ursus Breweries, Heineken, Bergenbier si United Romanian Breweries Bereprod (imbuteliatorul marcilor Tuborg si Carlsberg).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sport,
marketing,
bere,
Steaua,
Dinamo
/actualitate/vor-bea-dinamovistii-bere-steaua-7768380
7768380
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.