Vor bea dinamovistii bere Steaua?
Echipa de fotbal din Ghencea a lansat astazi o bere care poarta numele formatiei. Noul produs de marketing, scos la vanzare la numai o saptamana dupa bautura racoritoare Cola Steaua, este disponibil in doua variante – cu si fara alcool.
Desi mai potrivit pentru lansare ar fi fost un moment din perioada calda, presedintele CA al FC Steaua, Valeriu Argaseala, a declarat ca "produsul de astazi se afla in programul nostru de mai multa vreme". Argaseala a adaugat ca "vor mai fi si alte evenimente; cred ca este bine sa ne bucuram suporterii si romanii cu astfel de produse, care poarta emblema Steaua". In opinia lui, o astfel de actiune este "comparabila cu a marilor cluburi din Europa".
"Ma bucur ca din saptamana in saptamana avem cate un produs Steaua", a comentat directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac. "Sper ca produsele noastre si rezultatele bune sa-i apropie pe oameni si mai mult de club", a spus si presedintele Helmuth Duckadam.
Berea Steaua intra in lupta pe un segment aglomerat, ocupat de marci puternice, care pe parcursul ultimului an si jumatate s-a redus cu circa un sfert in valoare. Pe piata berii, care are o valoare anuala de circa 800 de milioane de euro, cele mai mari vanzari le inregistreaza companiile Ursus Breweries, Heineken, Bergenbier si United Romanian Breweries Bereprod (imbuteliatorul marcilor Tuborg si Carlsberg).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro