Dosarul H&M
Suedezii de la H&M continua sa fie discreti in ceea ce priveste comunicarea, la mai bine de o luna dupa ce au anuntat oficial ca vor deschide primele magazine in Romania. Detaliile intrarii pe piata locala incep insa sa se lege.
Cine anunta mai tarziu va fi primul tinut minte", spune in gluma Israel Visel, seful mallului Cotroceni Park din Bucuresti. Managerul se refera la faptul ca desi rivalii de la Baneasa Shopping City au anuntat primii faptul ca H&M va avea un magazin in cadrul proiectului, "primul H&M din Romania, si magazinul de referinta (flagship) va fi in Cotroceni Park".
Ce inseamna magazin de referinta pentru H&M? Suedezii, care au vandut anul trecut haine si incaltaminte de aproape 11 miliarde de euro, vor avea in Cotroceni Park un magazin ceva mai mare de 2.000 de metri patrati, asa-numitul "black concept" - unitatea cu cele mai multe produse si cea mai mare suprafata.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro