Dosarul H&M

Postat la 09 august 2010 444 afişări

Suedezii de la H&M continua sa fie discreti in ceea ce priveste comunicarea, la mai bine de o luna dupa ce au anuntat oficial ca vor deschide primele magazine in Romania. Detaliile intrarii pe piata locala incep insa sa se lege.

Cine anunta mai tarziu va fi primul tinut minte", spune in gluma Israel Visel, seful mallului Cotroceni Park din Bucuresti. Managerul se refera la faptul ca desi rivalii de la Baneasa Shopping City au anuntat primii faptul ca H&M va avea un magazin in cadrul proiectului, "primul H&M din Romania, si magazinul de referinta (flagship) va fi in Cotroceni Park".

Ce inseamna magazin de referinta pentru H&M? Suedezii, care au vandut anul trecut haine si incaltaminte de aproape 11 miliarde de euro, vor avea in Cotroceni Park un magazin ceva mai mare de 2.000 de metri patrati, asa-numitul "black concept" - unitatea cu cele mai multe produse si cea mai mare suprafata.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Comert,
H&M,
magazine,
AFI
/analize/comert/dosarul-h-m-6793768
6793768
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.