Fratii Radisson

Postat la 24 aprilie 2007 7 afişări

Desi portofoliul Rezidor Hotels s-a diversificat de-a lungul ultimilor ani, punand un important accent pe piata de lux, Radisson SAS ramane obiectivul numarul 1 pentru companie. Oficialii companiei si directorul acesteia, Kurt Ritter, doresc sa transforme Radisson SAS, dezvoltat pe conceptul "Yes, I can" (Da, pot), in cel mai extins, dar si cel mai bun hotel de pe segmentul sau.

 

LUX. Missoni (care nu are deocamdata niciun hotel deschis) si Regent sunt brandurile Rezidor pe segmentul de lux, unde concureaza cu Ritz Carlton, Four Seasons si Intercontinental.

 

FIRST CLASS. Radisson SAS este singurul brand Rezidor pe segmentul first class si este si unul dintre cele mai vizibile, avand cel mai mare numar de deschideri si o acoperire foarte buna. Pe acest segment, Radisson concureaza cu Hilton, Marriott si Sheraton.

 

MIJLOC. Segmentul de mijloc este deservit de Park Inn, care concureaza pe acelasi segment cu Holiday Inn, Novotel si Scandic.

 

ECONOMY. Pe segmentul economic, Country Inn se plaseaza pe acelasi segment de piata cu lantul francez Ibis.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Analize
/analize/fratii-radisson-2512642
2512642
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.