Fratii Radisson
Desi portofoliul Rezidor Hotels s-a diversificat de-a lungul ultimilor ani, punand un important accent pe piata de lux, Radisson SAS ramane obiectivul numarul 1 pentru companie. Oficialii companiei si directorul acesteia, Kurt Ritter, doresc sa transforme Radisson SAS, dezvoltat pe conceptul "Yes, I can" (Da, pot), in cel mai extins, dar si cel mai bun hotel de pe segmentul sau.
LUX. Missoni (care nu are deocamdata niciun hotel deschis) si Regent sunt brandurile Rezidor pe segmentul de lux, unde concureaza cu Ritz
FIRST CLASS. Radisson SAS este singurul brand Rezidor pe segmentul first class si este si unul dintre cele mai vizibile, avand cel mai mare numar de deschideri si o acoperire foarte buna. Pe acest segment, Radisson concureaza cu Hilton, Marriott si Sheraton.
MIJLOC. Segmentul de mijloc este deservit de Park Inn, care concureaza pe acelasi segment cu Holiday Inn, Novotel si Scandic.
ECONOMY. Pe segmentul economic, Country Inn se plaseaza pe acelasi segment de piata cu lantul francez Ibis.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro