Roxana Cepalis va prelua în viitor un imperiu de 30 de milioane de euro cu exporturi în peste 50 de ţări
Roxana Cepalis, fiica antreprenoarei Doina Cepalis, a devenit în 2014 vicepreşedintele Te-Rox Prod.
Roxana Cepalis, 27 de ani, vicepreşedintele companiei Te-Rox Prod se ocupă, alături de mama sa, de portofoliul de clienţi, de bugetul de investiţii, de stabilirea preţurilor şi de direcţia strategică a companiei. „Când eram mică, părinţii mă luau cu ei în călătoriile lor de afaceri pentru a petrece mai mult timp împreună. Încă de atunci mi-au transmis ambiţiile lor poate fără să îşi dea seama. Asta îmi doream atunci să fac şi îmi doresc în continuare. Am urmat facultatea de management în cadrul Academiei de Studii Economice în locul unei facultăţi din altă ţară tocmai pentru a fi aproape de mama şi pentru a intra în compania ei“, povesteşte Roxana Cepalis.
Producătorul de scaune auto pentru copii şi centuri de siguranţă Te-Rox Prod a ajuns de la o cifră de afaceri de 230.000 de euro în 2007 la mai bine de 27 de milioane de euro în 2013, cu exporturi în peste 50 de ţări.
Roxana Cepalis şi-a petrecut ultimii patru ani în conducerea grupului - o perioadă de pregătire, în care a învăţat în mod practic cum să conducă o companie: „În condiţiile unei creşteri de 200% în ultimii cinci ani, am lucrat, alături de echipa managerială, la dezvoltarea companiei, de la angajarea de personal şi până la planurile de investiţii“.
În paralel cu jobul zilnic alături de mama ei, Roxana Cepalis a pornit şi pe cont propriu în urmă cu doi ani, dechizând afacerea Bebetex, care comercializează online în România scaune auto pentru copii. A ales din start să fie acţionar unic pentru a-şi testa limitele.
"Acest business pe care îl conduc a început acum doi ani cu un magazin online. Acum suntem lideri pe piaţa de scaune auto în mediul online. Obiectivul actual este să iesim în offline şi în câţiva ani să ajungem lideri pe piaţa de scaune auto pentru copii la nivel naţional", spune Roxana Cepalis.
Roxana Cepalis şi-a demonstrat însă că poate reuşi şi altfel decât prin reuşitele părinţilor. Spune că nu a fost uşor, dar că a văzut potenţial pe piaţa locală şi a avut curajul să abordeze un segment pe care părinţii săi nu îl vizaseră până atunci. „A fost un pas important pentru mine în care mi-am asumat responsabilitatea totală, chiar dacă această decizie a pus o mare presiune asupra mea prin frica de eşec sau de a nu fi la nivelul aşteptărilor părinţilor mei“, mărtusiseşte Roxana Cepalis, care se vede în următorii şapte-opt ani la conducerea imperiului de la Paşcani.
Roxana Cepalis (Te Rox-Prod), Alexandra Copos de Prada (Ana Pan şi Ana Hotels), Theodora Bucur Popa (Transavia), Ioana Şucu (Iconic Health, Iconic Food), Isabelle Iacob (Help Net), Alina Barcaru (Farmexim), Daniela Bîzgan (Marelvi), Adina Ionescu (Lemet), Ada Georgescu (Meda şi Vincon), Adina Niculae (InterAgro), Diana Videanu (Titan Mar şi Marmosim) şi Andra Timiş (CrisTim) vor prelua în câţiva ani afacerile părinţilor, urmând să aibă pe mână businessuri care, cumulate, ajung la aproape 2 miliarde de euro şi zeci de mii de angajaţi.
Citiţi articolul integral în ediţia tipărită a revistei Business Magazin, începând de luni, 17.11.2014.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro