Platforma educaţională Adservio a înregistrat anul trecut afaceri în creştere cu 61% faţă de 2015
Adservio, platforma românească digitală pentru management educaţional, anunţă bilanţul pentru 2016 şi noutăţile la care va lucra în 2017, pentru optimizarea platformei. Astfel, în 2016, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 835.000 lei, în creştere cu 61% faţă de 2015.
Printre factorii care au stat la baza creşterii cu peste 60% a afacerii se numără interesul crescut al părinţilor, elevilor şi profesorilor pentru soluţiile digitale şi creşterea numărului de oraşe în care platforma Adservio este utilizată. Cele mai multe parteneriate au fost încheiate cu şcoli din oraşele mari ale ţării, ca Bucureşti şi Iaşi, dar şi cu şcoli din oraşe mai mici cum ar fi Focşani.
În 2016, Adservio a încheiat un parteneriat cu Telekom România, în urma căruia şcolile au fost dotate cu tablete şi internet 4G. Astfel, accesul elevilor şi al profesorilor la informaţii şcolare actualizate a fost îmbunătăţit şi uşurat considerabil. În aceste unităţi de învăţământ s-au înregistrat cu până la 63% mai puţine absenţe, a crescut media pe unitate şcolară, iar la testările naţionale s-au înregistrat rezultate îmbunătăţite.
Printre noutăţile anului trecut se numără şi integrarea partenerului Neuron English în platformă, parteneriat care le permite elevilor şi părinţilor să înveţe limba engleză în sistem intensiv, direct din contul personal.
De asemenea, în anul anterior, au fost organizate traininguri cu profesorii şi elevii despre necesitatea introducerii tehnologiei în şcoli şi utilizarea ei.
De asemenea, este prevăzut în plan un set de îmbunătăţiri la secţiunea „Teme“ - regândită pentru ca profesorii să poată atribui teme elevilor cu un termen limită pentru trimiterea rezolvării - şi „Fişiere“ - reorganizată pentru a permite crearea de foldere, dar şi organizarea, şi distribuirea fişierelor chiar şi cu cei care nu au un cont. Iar în modulul „Conduită“ fiecare profesor poate acorda unui elev o „Abatere“ sau o „Recompensă“. Acestea se cumulează şi sunt vizibile de toţi profesorii şcolii, de elevi şi părinţi. Poate fi activat gratuit, la cerere.
Din acest an şcolar, aplicaţia Adservio este, în întregime, disponibilă şi în limba engleză.
Printre planurile anului în curs se numără şi colaborarea mai strânsă cu ONG-uri şi fundaţii pe teme de educaţie. De altfel, din acest an, Adservio susţine, cu o bursă de performanţă de 2.200 lei pe an, oferită prin Fondul de Burse al Fundaţiei Comunitare Iaşi, un elev de clasa a X-a, olimpic la şah şi informatică.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro