Adrian Mihai, Fan Courier: Nu am apelat la servicii de consultanta

Postat la 29 septembrie 2009 133 afişări

„Nu am apelat la servicii de consultanta, pentru ca nu am simtit niciodata nevoia. Cred ca am reusit sa gasim de fiecare data singuri solutiile potrivite”, spune Adrian Mihai, directorul de dezvoltare al Fan Courier, liderul pietei locale de curierat.

"Atunci cand solutiile nu vor mai fi vizibile in interiorul firmei, se va apela cu siguranta la un consultant extern. Nu avem nimic impotriva serviciilor de consultanta, stim ca sunt importante si cand va fi nevoie vom externaliza serviciile", explica Adrian Mihai.

Cititi si Cum te invata consultantii sa platesti impozite mai mici

Josef Goschy, Unita: Am simtit pentru prima oara nevoia sa vorbesc cu un specialist

Iulian Dascalu, Iulius Group: Consider ca in business este foarte important sa externalizezi rational

Marius Cristescu, Bega: Nu vom muta afacerile grupului Bega in jurisdictia altui stat

Marcel Barbut, AdePlast: Voi continua sa externalizez serviciile de consultanta fiscala

Radu Georgescu, Gecad: Specialistii pot face o diferenta de la cer la pamant

Vasile Armean, Betty Ice: Nu cred in consultanta

Urmărește Business Magazin

/analize/servicii-financiare/adrian-mihai-fan-courier-nu-am-apelat-la-servicii-de-consultanta-4944551
4944551
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.