Adrian Mihai, Fan Courier: Nu am apelat la servicii de consultanta
„Nu am apelat la servicii de consultanta, pentru ca nu am simtit niciodata nevoia. Cred ca am reusit sa gasim de fiecare data singuri solutiile potrivite”, spune Adrian Mihai, directorul de dezvoltare al Fan Courier, liderul pietei locale de curierat.
"Atunci cand solutiile nu vor mai fi vizibile in interiorul firmei, se va apela cu siguranta la un consultant extern. Nu avem nimic impotriva serviciilor de consultanta, stim ca sunt importante si cand va fi nevoie vom externaliza serviciile", explica Adrian Mihai.
Cititi si Cum te invata consultantii sa platesti impozite mai mici
Josef Goschy, Unita: Am simtit pentru prima oara nevoia sa vorbesc cu un specialist
Marius Cristescu, Bega: Nu vom muta afacerile grupului Bega in jurisdictia altui stat
Marcel Barbut, AdePlast: Voi continua sa externalizez serviciile de consultanta fiscala
Radu Georgescu, Gecad: Specialistii pot face o diferenta de la cer la pamant
Vasile Armean, Betty Ice: Nu cred in consultanta
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro