Un pasager al TAROM a cumpărat un bilet dus de la Bucureşti la Iaşi. A primit o factură de 9.000 de euro
Un pasager al companiei TAROM care a rezervat un zbor intern, dus, pe relaţia Bucureşti-Iaşi, a primit de la transportatorul naţional român o factură de 8.896 de euro. Potrivit documentului, pasagerului i s-a calculat preţul a 139 de bilete între cele două destinaţii, suma totală ajungând la 8.896 de euro.
Tarom a finalizat anul 2013 cu venituri de 1,27 miliarde lei şi cheltuieli de 1,4 miliarde lei. Tarom operează peste 50 de destinaţii proprii şi deservite de partenerii code share. Flota companiei cuprinde 24 aeronave, Airbus, Boeing şi ATR. TAROM a încheiat anul trecut cu pierderi de circa 130 milioane lei.
UPDATE (5.09.2014) - Biroul de presă al TAROM: Biletul a fost achiziţionat online, la un preţ de 81,36 euro, iar pasagerul a plătit cu cardul preţul afişat pe site. În data de 22 august 2014 a fost emisă eronat factura în valoare 8.896 de euro, valoarea ei reală fiind de 81,36 de euro. La primirea facturii, în data de 4 septembrie 2014, clientul a sesizat greşeala şi a rugat compania să îi facă factura la valoarea corectă. Agentul de ticketing care a emis factura greşit, a prezentat scuze cumpărătorului, factura greşită a fost stornată , chiar in ziua respectiva şi i-a intocmit clientului o noua factură în conformitate cu preţul plătit pentru bilet, respectiv 81,36 euro.
UPDATE (4.09.2014) - Pasagerul a primit o nouă factură în care îi este aplicată o reducere de 8.832 de euro faţă de suma calculată anterior.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro