Anvelope de iarna – ce trebuie sa stiti despre pneurile de iarna
Specialistii Goodyear ne explica, pe scurt, de ce sunt bune anvelopele de iarna si care sunt avantajele acestora.
Acum, in prag de iarna, multi isi pun intrebarea daca legea pneurilor de iarna obligatorii este justa sau nu. Dupa ce userii promotor.ro au fost pro si contra anvelopelor de iarna, iata ca specialistii de la Goodyear ne ofera mai multe informatii despre cauciurile pentru anotimpul rece. Specialistii Regis Ossant, inginer de Teste la Centru de Inovatii Goodyer din Louxembourg, impreuna cu Patrick Deblaize, responsabil echipa de dezvoltare Goodyear, ne spun, in 10 pasi, care sunt principalele 10 lucruri pe care trebuie sa le stim despre pneurile de iarna.
Iata care sunt avantajele anvelopelor de iarna fata de pneurile de vara:
1. Anvelopele de vara nu sunt facute pentru a conduce la temperaturi atat de joaseprecum cele specifice iernilor europene. In schimb, pneurile de iarna sunt concepute pentru a rezista temperaturilor si conditiilor de exploatare din anotimpul rece.
2. Pentru cei ce locuiesc si conduc in zone cu ierni calde sau conduc putin si preponderent in orase unde carosabilul este intretinut constant curat, singura alterantiva viabila la un set adecvat de cauciucuri de iarna sunt anvelopele "all season". A uita sa schimbi anvelopele de vara cu anvelopele potrivite pentru un anotimp mai rece, cu o vreme instabila si conditii de drum extrem de variabile, inseamna sa te supui unor riscuri majore, dar si sa periclitezi siguranta celorlalti participati la trafic.
3.Pneurile de iarna nu trebuie sa faca fata doar temperaturilor scazute, ci mai ales zonelor de drum vulnerabile, precum zonele de vale, de deal si curbele. Cauciucuri de iarna sunt, in primul rand, pregatite sa faca fata pe poduri, la deal, in curbe, in intersectii - toate fiind zone predispuse la inghet si la formare de polei, chiar atunci cand alte portiuni de drum par in regula.
4. Anvelopele de iarna sunt cel mai bine pregatite sa faca fata in intervalul de temperatura de la zero la 3 grade Celsius - interval capcana, in care conditiile de drum au o aparenta buna, in timp ce, de fapt, sunt mai alunecoase ca oricand.
5. Pneurile de iarna nu sunt facute ca oamenii sa conduca repede, ci ca ei sa conduca relaxati si in siguranta. Echiparea masinii cu anvelope de iarna nu inseamna ca soferului nu ii mai revine obligatia de a conduce cu atentie si preventiv, mai ales in conditii de asfalt cu zapada.
Cititi mai multe despre anvelopele de iarna si cum imbunatatesc pneurile performanta automobilului pe www.promotor.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro