Povestea Dacia Duster (GALERIE FOTO)
Dupa cucerirea Europei in plina criza economica, Dacia se reorienteaza catre un segment considerat pana in prezent complet neaccesibil constructorilor low-cost datorita costurilor legate de proiectare.
"De observat ca pe varianta gri din poze, cea ieftina, au pus anvelope Continental CrossContact. Am mai vazut astfel de anvelope si pe Subaru Forester si pe alte masini de tipul acesta, deci Dacia isi respecta clientii". "Mie imi place foarte mult. nainte nu-mi placea Dacia, dar acum parca arata mai bine". "mi seamana cu un Jeep Grand Cherokee din poze, mai ales daca ii schimbi grila radiatorului".
Comentariile facute pe forumul DaciaClub.ro se refera la cel mai discutat model de masina din internetul romanesc, Dacia Duster, ale carui prime poze oficiale au fost prezentate saptamana trecuta. Primul model din istoria Dacia care poate fi incadrat in categoria SUV, adica o masina care preia o parte din performantele vehiculelor de teren, Duster ar trebui sa isi faca loc in statisticile de vanzari si rezultatele financiare ale Dacia, si implicit ale Renault incepand cu primavara anului viitor.
Prin Duster, Dacia incheie practic cel mai bun cincinal din istorie, anul 2004 marcand lansarea masinii low-cost de 5.000 de euro care a innebunit Europa, cel mai curajos pariu din industria auto a ultimilor 20 de ani, facut de fostul presedinte al Renault, Louis Schweitzer.
Anuntul privind lansarea Duster incheie si mandatul "celui mai profitabil" manager din istoria Dacia, Francois Fourmont, inginerul care in cei sase ani cat a condus fabrica de la Pitesti a reusit sa faca trecerea de la modele precum SuperNova, Berlina sau Solenza la Logan, Sandero si acum Duster, care au permis cucerirea Europei de Vest, piata pe care Dacia nu a inregistrat niciodata niciun succes.
Pentru cei pasionati de cifre, asa cum este seful lui Fourmont, actualul presedinte al Renault, Carlos Ghosn, francezul de la Dacia a insemnat trecerea de la pierderi de 93 de milioane de euro in 2003 la profituri de peste 300 de milioane doar in ultimii trei ani. Noul sef al Dacia, Jerome Olive, 52 de ani, un francez care conduce in prezent o uzina Renault din Douai, Franta, urmeaza sa intre oficial in functie in aceasta saptamana.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro