Care este soluţia pentru angajaţii remote sufocaţi de aglomeraţia din apartamentele lor
Pentru unii e greu să lucreze de acasă fără să fie deranjaţi de vreun membru al familiei, din cauză de spaţiu insuficient. Ca atare, hotelurile, afectate de restricţiile de călătorie şi regulile de distanţare socială, îşi regândesc oferta, adaptând-o pentru asemenea clienţi.
Acestea merg până la a modifica unele camere, scoţând din ele paturile ca să facă loc unor birouri luxoase şi unor scaune confortabile, scrie New York Times. Mai mult, hoteluri din Londra, care şi-au amenajat spaţii de co-working, le permit clienţilor accesul la bibliotecă sau la camere separate, ori la grădină, care poate fi folosită pentru întâlniri. În funcţie de preţul plătit, cei veniţi la lucru primesc mâncare de la restaurantele hotelurilor, au la dispoziţie valet şi acces la saună şi spa.
De cealaltă parte a Atlanticului, hotelurile din diverse oraşe din SUA îmbie clienţii cu camere cu mobilier vintage, pick-upuri la care se pot asculta o serie de discuri atent alese sau săli de fitness decorate cu tablouri ale unor artişti contemporani. La Milano sau Tokyo, cei care aleg să lucreze la hotel au cafea la discreţie sau ore gratuite de yoga, iar spaţiul de lucru este amenajat de arhitecţi cunoscuţi. Preţurile variază de la câteva zeci la câteva sute de dolari pe zi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro