Catalogul 100 tineri manageri de top - ediţia 2024

Catalogul 100 tineri manageri de top - ediţia 2024

NOU STIL ÎN MANAGEMENT

2024 marchează anul în care proiectul 100 Tineri manageri de top a ajuns la a 19-a ediţie. An de an, poveştile pe care le spun aceşti tineri şi pe care le împărtăşim cu cititorii sunt despre reuşite remarcabile, lecţii învăţate, puterea (parcă nelimitată) de a merge mai departe, despre succes. Unii dintre tineri consideră că nu e necesară o departajare clară între viaţa profesională şi cea personală, că succesul înseamnă îmbinarea armonioasă a celor două. Alţii sunt mai fermi şi pun limite mai clare. Este, până la urmă, o alegere, o perspectivă, şi, aşa cum punctează o doamnă, aceste graniţe sunt fl uide, uneori câştigă mai mult teren una sau alta dintre „vieţi”.

Fiecare generaţie are impresia că schimbă lumea şi se simte neînţeleasă deopotrivă de predecesori, dar şi de urmaşi. Fenomenul se regăseşte, fi reşte, şi în lumea afacerilor, iar executivi, manageri şi recrutori au tot felul de poveşti de spus despre cum este cutare sau cutare generaţie. Cu siguranţă că suntem diferiţi, iar fi ecare generaţie are un specifi c, dar acest lucru nu înseamnă că ne putem încadra în şabloane şi tot ce iese din cadru poate / trebuie decupat şi conturul trebuie umplut cu orice preţ.

Multe lucruri se schimbă, dar foarte multe rămân la fel. Dedicarea, ambiţia, rezistenţa, rezilienţa, efortul sunt constante care se regăsesc permanent în profi lul celor care formează echipele de conducere din companiile care pun economia în mişcare. Iar dacă onestitatea şi pasiunea sunt îndeobşte întâlnite în rândul celor mai apreciate calităţi în rândul colaboratorilor, indiferent de industrie sau categorie de vârstă, răspunsurile sunt mult mai variate în ce priveşte metodele, sursele de învăţare (de la cursuri specializate, MBA-uri, programe de mentorat, lectură, programe de toate soiurile) şi în ce priveşte mentorii. Pentru unii, VIP-uri internaţionale din arena de business sunt modele de urmat, alţii sunt insipraţi de propriii copii.

În esenţă, liderii de acum nu sunt radical diferiţi de cei pe care îi prezentam în primele ediţii ale cataloagelor. Diferenţe există şi sunt normale – între generaţii şi între ei. Poate cea mai vizibilă schimbare se leagă de vârsta medie a celor pe care îl prezentăm – acum se plasează în jurul a 35 de ani, iar la primele ediţii era cu câţiva ani mai jos.

Acum, lumea din jurul nostru se schimbă cu o viteză uluitoare. Poate că apanajul noilor generaţii este legat de această viteză permanentă de mişcare, la propriu şi la figurat. Cert este că afacerile pe care le conduc sunt pe mâini sigure.

IOANA MIHAI ANDREI,
EDITOR BUSINESS MAGAZIN


GENERAŢIA CARE FACE LUCRURILE SĂ SE ÎNTÂMPLE

„Dream big, work hard” şi „Make things happen” sunt sloganurile preferate ale generaţiei de tineri manageri de top din ediţia 2024, după cum a reieşit în cadrul galei Rising Stars, în care am sărbătorit succesul lor. Unii dintre ei conduc deja businessuri de miliarde, cu sute de angajaţi, alţii încă încearcă să desluşească lumea fără reguli predefi nite a start-up-urilor, dar pe toţi pare să îi unească un echilibru între pragmatism şi visare, între acţiune şi planifi care. Pe de o parte, aceştia doresc să fi e recunoscuţi pentru capacitatea lor de a realiza lucruri concrete, de a produce rezultate tangibile. Pe de altă parte, sunt inspiraţi de visuri măreţe şi sunt dispuşi să muncească din greu pentru a le atinge. Sunt deopotrivă ambiţioşi, cât şi practici, capabili să îşi seteze obiective înalte şi să lucreze sistematic pentru a le atinge. Tot în cadrul galei, din sondajul organizat la faţa locului, am afl at că generaţia actuală vede în eşec o oportunitate de a învăţa şi de a se îmbunătăţi. Este un semn de maturitate managerială şi de adaptabilitate, calităţi esenţiale într-un mediu de afaceri în continuă schimbare. Când vine vorba de motivaţie, autonomia în luarea deciziilor şi încrederea acordată sunt factori cruciali pentru motivarea tinerilor manageri - îşi doresc libertatea de a lua decizii şi de a-şi urma propria viziune, fără a fi constrânşi de o supraveghere excesivă. Pentru ei, poate mai mult decât pentru generaţiile anterioare, echilibrul între viaţa profesională şi cea personală este esenţial. Într-o eră în care burnoutul şi stresul legate de muncă sunt din ce în ce mai frecvente, tinerii manageri ai prezentului consideră că menţinerea unui echilibru sănătos între muncă şi viaţa personală este crucială pentru bunăstarea şi performanţa pe termen lung. Aceşti manageri sunt conştienţi că succesul profesional nu trebuie să vină în detrimentul vieţii personale şi că un echilibru bine gestionat poate duce la o performanţă mai bună şi o satisfacţie mai mare în ambele aspecte ale vieţii. Iar dacă ar trebui să se identifi ce cu un stil de leadership, acesta ar fi cel transformaţional, în care îşi propun să inspire angajaţii cu viziunea lor şi îi încurajează, oferindu-le resursele necesare pentru a atinge rezultatele dorite. Managerii transformaţionali nu doar conduc, ci inspiră şi motivează, creând o cultură organizaţională pozitivă şi orientată spre performanţă. Colaborarea şi spiritul de echipă sunt valorile pe care tinerii manageri le consideră esenţiale pentru echipele lor. Despre toate aceste veţi putea citi însă în detaliu în paginile acestui anuar, unde veţi regăsi o perspectivă nouă şi dinamică în leadership, caracterizată prin ambiţie, pragmatism şi dorinţa de a învăţa din eşecuri. Pe măsură ce aceşti tineri lideri îşi continuă ascensiunea, avem încredere că cele două sloganuri alese chiar de ei, sinonime cu visele mari şi pragmatismul, vor duce şi economia României mai departe

IOANA MATEI,
EDITOR BUSINESS MAGAZIN

 

Mai multe detalii puteţi citi în Catalogul 100 TINERI MANAGERI DE TOP 2024.

Ediţiile print sunt valabile în limita stocului disponibil. În cazul în care stocul se epuizează va fi livrată ediţia electronică.

Comandă catalogul mai jos la preţul de 400 de lei, TVA inclus.

Ediţiile print se livrează doar pe teritoriul României. În afara ţării puteţi comanda doar în format digital. Pentru abonamente ZF, vă rugăm contactaţi-ne la adresa de e-mail claudia.mirt@m.ro.

 


 

Cantitate: buc.
 

Urmărește Business Magazin

cataloagele business magazin
ZF.ro
Autoturismele din România la raport: Moment istoric în România. Ce trebuie să ştie toţi şoferii din ţara noastră Autoturismele din România la raport: Moment istoric în România. Ce trebuie să ştie toţi şoferii din ţara noastră
Mai aveţi zile de concediu de anul trecut şi vreţi să nu le pierdeţi? Vedeţi aici ce se întâmplă cu perioada de concediu de odihnă neefectuată
Mediafax
Restricţii de circulaţie în Capitală pentru Zilele Bucureştiului Restricţii de circulaţie în Capitală pentru Zilele Bucureştiului
Pronunţarea în cazul Elenei Udrea, amânată
MonitorulApararii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
România va semna contractul de peste 700 milioane euro pentru obuzierele de 155 mm. în luna martie
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN: Ce, cât şi cum se mai fură prin Europa COMENTARIU Valeriu ŞUHAN: Ce, cât şi cum se mai fură prin Europa
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Cu frâna trasă pe podul suspinelor...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.