Agenda celor mai puternici CEO din România în 2013
Privit cu ochelari de analist economic, anul 2013 poate fi oricum: de creştere economică sau de scădere, un an al deprecierii sau al aprecierii monedei naţionale, un an de incertitudini politice şi de conflicte între varii grupări de interese, un an al reluării consumului sau al stagnării; poţi fi pesimist sau optimist, în funcţie de ce indicatori analizezi şi de ce interese te mână.
Un singur element este solid în tot acest peisaj de nisipuri mişcătoare. Este vorba de abordarea pragmatică a şefilor de companii, cei care conduc şi formează pieţe. Aşa că ne-am gândit să-i întrebăm pe conducătorii acestor companii care sunt cele mai importante trei puncte de pe agenda lor de afaceri în acest an. Este acesta şi un exerciţiu de comunicare, directă, folositoare, fără interpretări. Clientul a revenit cu insistenţă între cele trei griji majore ale şefilor de companii, dar nu numai; avem proiecte noi, extinderi peste hotare, sustenabilitate şi energie verde, câştigarea sau păstrarea încrederii între jucătorii din piaţă, atragerea de talente sau dezvoltarea economiei digitale.
Urmăreşte întreaga săptămană pe site-ul Business Magazin agenda celor mai puternici CEO din România. Varianta integrală a articolului e disponibilă în ediţia tipărită a revistei Business Magazin de luni, 25 feb. 2013.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro