A renunţat să mai muncească pentru alţii. Acum are afacerea lui şi vinde mai mult decât cei pentru care a lucrat
Horaţiu Ţepeş, 34 de ani, controlează afacerea Bilka, liderul pieţei de ţiglă metalică, cu venituri de 23 de milioane de euro în 2013 şi profit de 6,5%
De origine din Făgăraş, Ţepeş a fondat Bilka Steel în 2007 după ce anterior a lucrat în cadrul firmei slovace Rova, preluată ulterior de suedezii de la Lindab, cu care concurează în prezent. Alţi jucători importanţi pe piaţă sunt Ruukki sau Coilprofil.
La sfârşitul lui 2007 firma avea doi angajaţi şi o cifră de afaceri de două milioane de lei; în 2008 vânzările au ajuns la 16,7 milioane de lei. ”În primul an complet de prezenţă pe piaţa autohtonă ca producător, am reuşit să vindem aproximativ 700.000 mp. Asta se întâmpla în 2009. Când am încheiat 2012 cu vânzări de peste 2 milioane de mp de învelitori metalice, am ştiut că se poate mai mult şi ne-am propus să creştem în volum cu 25 de procente. La sfârşitul lunii octombrie ne depăşisem deja obiectivul. Dacă în 2012 am reuşit să doborâm recordul înregistrat de un alt producător autohton, în 2013 ne-am doborât propriul record. Nimeni nu s-a apropiat vreodată în România de o asemenea cantitate de ţiglă metalică vândută”, declară Horaţiu Ţepeş, proprietar Bilka Steel.
2013 a reprezentat cel mai bun an pentru companie, raportând o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei, în creştere cu 41 procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012, vânzările ajungând la aproximativ 3,2 milioane mp de ţiglă metalică.
”Ne-am menţinut poziţia de lideri pe piaţa autohtonă de învelitori metalice şi am încheiat anul cu peste 3,2 milioane de mp de învelitori vândute”, precizează Horaţiu Ţepeş. Pe lângă producătorul Bilka Steel, alte două companii activează în domeniul construcţiilor: HG Construct cu sediul în Făgăraş şi Bilka Transilvania cu sediul în Cluj care se ocupă de distribuţia şi montajul produselor marcă proprie.
Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat de Business Magazin în luna mai.
Comandă acum catalogul în format electronic la preţul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană