Cele mai puternice femei din România: Cristina Miclea, Albalact
Cristina Miclea este de aproape trei ani director de marketing la Albalact, dar experienţa sa în cadrul producătorului român de lactate a început în 2006 ca brand manager.
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV
Absolventă a Facultăţii de Ştiinţe Economice a Universităţii „Babeş-Bolyai„ din Cluj-Napoca, are deja peste zece ani de experienţă în companii ca Sanex Cluj-Napoca, MOL România, Bravo Group Import Export, A&D Pharma şi Albalact.
„În general, cele mai dificile momente au fost atunci când am schimbat job-ul şi echipa sau când am avansat şi, ca orice om, am avut şi eu temeri", spune Cristina Miclea. Ea consideră că face parte din categoria oamenilor norocoşi, care nu au regrete, fiecare decizie, oricum ar fi fost ea, a ajutat-o să meargă mai departe. „Satisfacţia cea mai mare ca om de marketing o am atunci când văd în magazine cum consumatorii aleg brand-urile pe care le-am construit sau când copiii recunosc pe raft produsul nostru pe care l-au văzut la televizor, iar uneori chiar îi aud fredonând melodia din reclamă."
Business Magazin: Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?
Cristina Miclea: Din fericire, nu mai trăim într-o epocă dominată de bărbaţi, aşa că astăzi unei femei îi este la fel de greu sau uşor să urce în carieră ca şi unui bărbat; depinde, desigur, de domeniul ales şi de oportunităţile pe care le întâlneşte.
Business Magazin:Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Cristina Miclea: Răbdarea, intuiţia şi creativitatea sunt calităţi pe care le întâlneşti mai des la o femeie şi care, în business, pot completa frumos simţul vizionar şi analitic şi abilitatea de a conduce. La acestea se adaugă şi multă pasiune şi perseverenţă – se ştie că femeile se implică mai mult în ceea ce fac. Iar atunci când este nevoie, şi o anumită doză de sensibilitate.
Business Magazin:Carte, muzică, film: ce preferaţi?
Cristina Miclea: Istoria şi vieţile regilor (cu castelele în care au trăit) sunt subiectele care mă pasionează cel mai mult, prin urmare îmi place să citesc cărţi istorice. Îmi plac filmele cu substanţă, dar am o slăbiciune şi pentru comediile romantice sau filmele cu efecte speciale, dacă sunt realizate bine. Ascult muzică rock şi folk de când eram elevă la liceu, iar în momentul acesta îmi doresc să învăţ să cânt la pian.
Cea mai bogată femeie din România
Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România
Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living
Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter
Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette
Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.
De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.
Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.
Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.
Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici
Comandă online catalogul AICI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro