Cine este Andreea Popescu, director în cadrul Orange România care a dat în judecată compania pentru "hărţuire morală"

Autor: Razvan Muresan Postat la 18 februarie 2015 16332 afişări

Andreea Popescu, customer service director în cadrul Orange România, a făcut parte din ediţia din 2014 a catalogului 200 cele mai puternice femei din business.

Cine este Andreea Popescu, director în cadrul Orange România care a dat în judecată compania pentru "hărţuire morală"

Andreea Popescu a absolvit facultatea de management din cadrul ASE, iar experienţa ei în domeniul relaţiilor cu clienţii şi telesales a trecut pragul majoratului. Tot timpul în contact cu clienţii Orange, Popescu face parte din echipa care a adus şi a mentinut operatorul de telefonie mobilă pe locul întâi pe piaţa de telecomunicaţii din România. Crede cu tărie că, alături de oferte şi inovaţii tehnologice, succesul unei companii de telecomunicaţii stă în modul în care reuşeşte să construiască un dialog cu clienţii, prin intermediul fiecărui angajat din frontline. Fiind un domeniu dinamic, acest dialog este şi cea mai mare provocare a Andreei Popescu, iar planurile de viitor se concentrează pe oferirea unei experienţe îmbunătăţite atunci când clienţii intră în contact cu departamentul customer service.

Andreea Po­pescu, un executiv care a lucrat mai bine de 13 ani în cadrul opera­torului de telecomunicaţii Orange România, a depus o cerere de chemare în judecată la Tribunalul din Bucu­reşti împotriva companiei, a directorului general Jean François Fallacher şi a directorului de resurse umane Ioana Marcu, scrie Ziarul Financiar. Obiectul dosarului, înregistrat la tribunal pe data de 9 februarie 2015, este „acţiune în constatare hărţuire morală“, potrivit informaţiilor de pe site-ul instituţiei.

Contactată de ZF, Andreea Popescu a declarat doar că „urmează procedurile interne din grupul Orange şi căile legale“ în acest caz, fără a oferi alte detalii. Contactaţi de ZF în data de 9 fe­brua­rie, reprezentanţii Orange România nu au răspuns până la închiderea ediţiei întrebărilor ZF legate de acest subiect.

Absolventă a Facultăţii de management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, An­dreea Popescu s-a angajat în 2001 în cadrul Orange, iar până în 2008 a fost customer service manager. Din 2008 şi până în acest an, ea a ocupat poziţia de customer service director, fiind astfel parte din prima linie de management a ope­ratorului, chiar dacă pe o poziţie din care a avut o prezenţă extrem de discretă, cu puţine interviuri sau apariţii în public. Înainte de a lucra pentru Orange, Andreea Popescu a lucrat timp de şapte ani în cadrul companiei de curierat DHL.

Potrivit informaţiilor ZF, dosarul ar fi ajuns în instanţă după ce Andreea Popescu nu a căzut la o înţelegere cu com­pania Orange, aşa cum, o arată istoria, s-a întâmplat de regulă la nivelul echipelor de top management din cele mai mari companii private locale atunci când au apărut dispute între CEO şi un alt membru al echipei de conducere, sau între şefii „de la centru“ ai multinaţionalei şi CEO sau un alt manager.

Andreea Popescu este reprezentată în acest dosar de Costel Gîlcă, un avocat specializat în dreptul muncii. 

Mai multe informaţii pe zf.ro

Orange România a primit recent certificarea Top Employer Europe 2015, pentru "mediul de lucru excepţional şi posibilităţile de dezvoltare profesională oferite angajaţilor". Orange este singura companie de telecomunicaţii din România ce obţine din partea institutului independent Top Employer Institute această certificare, primită pentru al treilea an consecutiv. "Faptul că am fost desemnaţi angajator de top pentru al treilea an consecutiv este dovada că nu suntem doar una dintre cele mai bune companii pentru a începe o carieră, dar şi pentru a creşte profesional. Prin studiile pe care le facem, dar şi prin interacţiunea noastră de zi cu zi, suntem atenţi să le oferim angajaţilor cadrul prielnic pentru a lucra ca buni profesionişti şi pentru a se dezvolta continuu, indiferent de poziţia pe care o au în companie”, declara recent Ioana Marcu, directorul de resurse umane al Orange România, acuzată acum de "hărţuire morală" a directorului de customer service.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
andreea popescu
/lideri/cine-este-andreea-popescu-director-in-cadrul-orange-romania-care-a-dat-in-judecata-compania-pentru-hartuire-morala-13845985
13845985
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.