Idei pentru managerii Avon
Din iunie 2014, Avon a pus bazele platformei digitale numite Avon Learning Campus, unde toţi angajaţii s-au putut conecta şi împărtăşi idei, lucru care a permis şi stabilirea de alianţe strategice între departamente. Platforma a fost studiu de caz pentru implementarea unei platforme digitale de inovaţie şi colectare de idei în 19 ţări.
ELEMENTUL DE NOUTATE:
Avon Learning Campus a fost ales ca studiu de caz pentru implementarea unei platforme digitale de inovaţie şi colectare de idei în toată regiunea Europei Centrale (19 ţări), iar Avon Learning Campus România a devenit platforma InNOVA, deschisă celor 2.500 de utilizatori din Europa Centrală.
EFECTELE INOVAŢIEI:În cinci luni de la lansarea InNOVA s-au strâns 248 de idei pentru proiecte majore, care necesită finanţare şi echipe de proiect, şi 308 idei de îmbunătăţire a proiectelor deja existente. Top managementul InNOVA din Europa Centrală a aprobat pentru implementare 80 de proiecte iniţiate pe platformă.
DESCRIERE:
În proiect sunt implicaţi aşa- numiţii ambasadori de inovaţie, angajaţi din departamente diferite ale companiei, al căror rol este de a inspira angajaţii să vină cu idei noi, de a le recomanda cum să dezvolte inovaţii uşor şi eficient şi de a asigura că ideile inovatoare ajung la Innovation Board, format din echipa de top management.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro