Infograficul săptămânii: Spaimele din farfurie
Într-o lume din ce în ce mai procupată de ceea ce mănâncă, atitudinea consumatorului este un puternic instrument de marketing.
Iar atitudinea consumatorului se schimbă, este dinamică şi preocupată nu numai de cantitate sau calitate, ci şi de bunăstarea animalelor sau de aspectele de mediu.
Prezenţa chimicalelor, pesticidelor şi toxinelor, alături de intoxicaţiile cu bacterii şi bolile induse de dietă sunt principalele riscuri asociate cu hrana pentru cetăţenii europeni chestionaţi în 2010. Interesante sunt şi răspunsurile pe ţări, unde se pot desluşi influenţe culturale sau de educaţie.
VEZI MAI JOS SI ALTE INFOGRAFICE
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro