Reff & Asociatii | Deloitte Legal | InsolvencyBot

Postat la 06 februarie 2023 49 afişări

Folosind tehnologia RPA, InsolvencyBot ajută departamentele financiare şi juridice să obţină rapid, periodic şi cu eforturi minime o informare cu privire la cererile noi de insolvenţă depuse pentru partenerii de business ai companiei, oferind astfel timp de reacţie înainte de deschiderea procedurii insolvenţei.

Descrierea inovaţiei:

InsolvencyBot este o soluţie digitală creată de echipa Reff & Asociaţii Î Deloitte Legal specializată în oferirea de servicii care sprijină departamentele juridice în demersul de transformare digitală, cu ajutorul căreia companiile pot monitoriza riscul de insolvenţă al partenerilor de business. Spre deosebire de verificarea manuală, InsolvencyBot propune o alternativă automatizată pentru monitorizarea partenerilor de afaceri. Astfel, în baza unei liste de parteneri de afaceri furnizate de către companie, soluţia verifică denumirea la zi a societăţii şi monitorizează portalurile web ale instanţelor pentru depunerea cererilor de insolvenţă, apoi trimite un raport prin e-mail privind rezultatele căutării, atât pentru situaţia în care identifică dosare noi de insolvenţă, cât şi pentru situaţia în care nu găseşte dosare noi. Echipa ce a dezvoltat proiectul este formată din Simina Mut, iniţiatoarea acestuia, care este Partener în cadrul Reff & Asociaţii Î Deloitte Legal şi coordonează pentru Europa Centrală echipele de consultanţă în management juridic şi de Legal Managed Services şi Lorena Roşia, Managing Associate în cadrul Reff & Asociaţii Î Deloitte Legal, avocat definitiv care coordonează proiecte de inovaţie şi transformare operaţională pentru departamente juridice, lucrând îndeaproape cu companii în proiecte de adoptare de noi tehnologii şi bune practici în excelenţa operaţională.

Elementul de noutate:

• Monitorizarea zilnică a depunerii cererilor de insolvenţă a partenerilor de afaceri;

• Reducerea semnificativă a timpului alocat monitorizării de către departamentele juridice. Spre exemplu, monitorizarea partenerilor de afaceri cu resurse proprii poate dura, în medie, şase-şapte ore pe zi pentru a acoperi

200 de parteneri de afaceri;

• Nu necesită instalare. Alertele şi lista de companii monitorizate sunt transmise zilnic către adresele de e-mail furnizate de către companie.

Efectele inovaţiei:

• Avertizarea timpurie cu privire la o posibilă insolvenţă a partenerilor de afaceri, ceea ce permite luarea de măsuri înainte ca insolvenţa să se deschidă, când posibilităţile de acţiune sunt limitate;

• Actualizări zilnice la îndemână;

• Reducerea volumului de sarcini repetitive ale departamentului juridic, permiţând angajaţilor să acorde mai mult timp altor tipuri de sarcini.

Lorena Roşia, Senior Associate, Reff & Asociaţii

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.