Zsolt Simon: ”Piata media va continua sa scada inca un an sau doi in regiune”
Piata media a scazut anul acesta cu aproximativ 50%. Desi o parte dintre publicitari au crezut ca \n 2009 s-a atins fundul sacului, estimarile pentru 2010 arata ca vor avea parte de noi scaderi.
"Cu siguranta piata va scadea si \n 2010. Speram insa sa nu fie mai mult de 10%", spune Bogdan Prajisteanu, managing director al agentiei de media buying, Mediaedge:cia (MEC). Nu este o tendinta care se va manifesta doar la nivel local, ci si la nivelul intregii regiuni, iar anul 2010 nu va puncta sfarsitul crizei. Zsolt Simon, CEO MEC Ungaria crede ca piata media din regiune va continua sa scada pentru inca doi ani.
Pe de alta parte, este de asteptat ca aceia care in 2009 au ales sa comunice mai putin sa reia comunicare in 2010, in special segmentul serviciilor financiare si chiar companiile din industria auto.
In 2009, piata de publicitate din Romania a avut o valoare de aproximativ 350 de milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro