Coca-Cola HBC România: Sucurile cu zero zahăr şi apa au rate de creştere peste băuturile carbonatate
Ritmul de creştere al vânzărilor Coca-Cola HBC în România s-a redus la jumătate, de la 11% în S1/2018 la 3-5% în prima jumătate din acest an.
Vânzările Coca-Cola HBC, care se ocupă de îmbutelierea şi distribuirea produselor pe plan local sub licenţa Coca-Cola şi The Coca-Cola Company, au înregistrat o creştere cuprinsă între 3 şi 5% în primul semestru al anului 2018, cel mai scăzut ritm semestrial din ultimii patru ani.
„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul întregului grup, România a a înregistrat o creştere de low single digit, cuprinsă între 3 şi 5% în termeni de volum“, a declarat Irina Ionescu, public affairs manager în cadrul unei conferinţe organizate de Coca-Cola, având ca temă impactul social-economic al sistemului Coca-Cola în România.
De cea mai puternică creştere s-a bucurat zona de băuturi cu 0 zahăr, dar şi apa, arată cele mai recente date ZF.
„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul întregului grup, România a a înregistrat o creştere de low single digit, cuprinsă între 3-5% în termeni de volum. Vânzările au crescut în particular pe partea de băuturi răcoritoare carbogazoase, pe partea de 0 zahăr vânzările au crescut serios, iarăşi am văzut o creştere foarte mare la apă“, a mai declarat Irina Ionescu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro