Companie aeriană, dată în judecată deoarece nu a oferit despăgubiri celor blocaţi în aeroporturi
Compania Southwest Airlines a fost dată în judecată pentru că nu a oferit despăgubiri călătorilor după anularea zborurilor din cauza furtunii din perioada Crăciunului.
Compania a fost dată în judecată de un pasager care susţine că pasagerii afectaţi de anularea a peste 15.000 de zboruri nu au fost despăgubiţi corespunzător, potrivit Reuters.
Într-o acţiune colectivă depusă pe 30 decembrie la tribunalul federal din New Orleans, Eric Capdeville a acuzat Southwest de încălcarea contractului după ce o furtună violentă care a măturat SUA cu puţin timp înainte de Crăciun a dat peste cap programul transportatorului.
Deşi Southwest a promis să ramburseze cheltuielile pasagerilor, Capdeville spune că el şi fiica sa nu au putut cumpăra alte bilete după anularea zborului lor din 27 decembrie spre Portland, Oregon, din New Orleans. Pasagerii afectaţi „nu-şi pot folosi biletele de avion din vina lor şi nu beneficiază de avantajul înţelegerii cu pârâtul", se arată în plângere.
Capdeville, un rezident din Marrero, Louisiana, cere despăgubiri pentru pasagerii zborurilor Southwest anulate începând cu 24 decembrie şi care nu au primit rambursări sau despăgubiri.
Southwest nu a comentat demersul în instanţă. Anterior, compania a promis că va acoperi „cheltuielile rezonabile” ale pasagerilor afectaţi cum ar fi plata hotelului, a mesei şi a unei maşini de închiriat. Cei de la companie au avertizat că plata despăgubirilor ar putea dura câteva săptămâni.
Transportatorul a restabilit în mare parte operaţiunile pe 30 decembrie, la câteva zile după ce alte companii aeriene afectate de furtună şi-au revenit.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro