Este oficial: Un nou mall de 125 mil. euro, cu 150 de magazine
NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor şi dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est, a extins de două ori suprafaţa mallului Promenada Craiova în timpul construcţiei sale datorită cererii din partea retailerilor.
„Ritmul de creştere al României este peste media europeană şi Craiova are o suprafaţă de retail per capita sub media unui oraş de 300.000 de locuitori. Aici este loc suficient şi pentru noi, şi pentru concurenţa noastră. Mallul va crea 1.500 de noi locuri de muncă“, a spus Rüdiger Dany, CEO al NEPI Rockcastle.
Investiţia anunţată în 2023 vine după o serie de noi investiţii în zona Craiovei, de la noile loturi din drumul expres spre Piteşti la investiţia de 490 mil. euro anunţată de Ford Otosan, la cei opt noi furnizori de componente pe care uzina auto i-a atras odată cu anunţul noilor modele Transit şi Tourneo Courier.
Zona comercială Promenada Craiova va avea o suprafaţă de 78.500 mp, din care noul centru comercial, care include şi parc de retail, va ocupa 62.500 mp, iar magazinul Dedeman 16.000 mp.
„Vorbim despre un centru comercial care acum are 90.000 mp construiţi. Iniţial planul era pentru 70.000 mp, însă cererea de retail în piaţă este foarte mare, motiv pentru care am extins de două ori proiectul“, a spus Andrei Radu, director de dezvoltare, NEPI Rockcastle.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro